اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش/ علاقه‌مندان به معلمی فقط چند ساعت فرصت دارند

سومین مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا ساعاتی دیگر به پایان می‌رسد؛ علاقه‌مندان به حرفه معلمی فقط چند ساعت برای ثبت‌نام در این آزمون فرصت دارند.

آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش/ علاقه‌مندان به معلمی فقط چند ساعت فرصت دارند

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش برای جذب آموزگار از دهم اسفند امسال آغاز شد و بعد از  3 بار تمدید، امشب به پایان می‌رسد.

در آزمون استخدامی امسال نسبت به سال گذشته، محدودیت سقف سنی و نوع رشته تحصیلی تغییر کرده است و تعداد بیشتری از علاقه‌مندان به شغل معلمی می‌توانند در این آزمون شرکت کنند. از ظهر روز گذشته اعلام شد که محدودیت رشته برای کسانی که 2 سال سابقه فعالیت آموزشی و تربیتی در مؤسسات فرهنگی و آموزشی را دارند نیز برداشته شده است.

نیروهای خرید خدمات، نیروهای نهضت سوادآموزی، نیروهای حق التدریس، معلمان مدارس غیردولتی، نیروهای شاغل در مهدهای کودک و پیش دبستانی، افرادی که سابقه فعالیت آموزشی، فرهنگی و تربیتی دارند، معلمان و مدرسان دارالقرآن‌ها به شرط دارا بودن دو سال سابقه فعالیت آموزشی و تربیتی می‌توانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت‌‌نام کنند. 

صادق ستاری‌فرد معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش به خبرنگار فارس گفت: این وزارتخانه از تمام علاقه‌مندان به حرفه معلمی دعوت می‌کند که در صورت داشتن شرایط در این آزمون ثبت‌نام کنند. چرا که آموزش و پرورش به دنبال جذب نیروهای علاقه‌مند به حرفه معلمی است.

پایان پیام/ ت 1986

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول