اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

استقبال سینما از سال جدید با 800 هزار مخاطب/ هنر هفتم و روزهای پایانی قبل از گرانی

سینما در روزهای پایانی سال و قبل از موعد گرانی بلیت سینما حدود 800 هزار مخاطب داشته و با میانگین 23 مخاطب در هر سانس به استقبال سال جدید می‌رود.

استقبال سینما از سال جدید با 800 هزار مخاطب/ هنر هفتم و روزهای پایانی قبل از گرانی

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، سینما چندی است با تلاش بسیار در حال جدا کردن خود از شرایط وخیم و حرکت به سمت اوج است، حرکتی که در مسیر خود با دست‌اندازهای بسیاری مواجه شده است، دست‌اندازهایی که بعضاً با تصمیم‌گیری‌های عجیب رخ‌داده است.

حال درحالی‌که 20 روز از اسفندماه گذشته و وارد یک‌سوم پایانی این ماه و البته روزهای پایانی سال جاری می‌شویم سینما در این بازه زمانی 237 میلیارد و 530 میلیون و 310 هزار ریال فروش داشته است.

این میزان فروش به‌وسیله 794 هزار و 896 مخاطب در 36 هزار و 114 سانس رخ‌داده است که این آمار به معنای میانگین 23 مخاطب در هر سانس است.

در این بازه زمانی 20 روزه فیلم بخارست سید مسعود اطیابی با 223 هزار و 373 نفر مخاطب در رتبه نخست،‌ ملاقات خصوصی به کارگردانی امید شمس در رتبه دوم با 155 هزار و 70 مخاطب و خط استوا نیز 131 هزار 27 مخاطب رتبه سوم پربیننده‌ترین آثار رادارند.

همچنین از میزان کل مخاطبین سینما در این اسفندماه 318 هزار و 185 نفر مربوط به استان تهران و مابقی 476 هزار و 711 مخاطب دیگر مربوط به دیگر استان‌ها می‌باشند.

این آمار به نسبت گذشته تغییر محسوسی نداشته است،‌ اما به نظر در آخرین روزهای قبل از افزایش قیمت بلیت سینما و البته شروع اکران نوروزی باید شاهد روزهای پررونقی در سینما باشیم؛ روزهایی که امیدواریم در صورت وقوع در سال جدید و با شرایط جدید سینما نیز تکرار شوند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول