اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

توسعه بخش اورژانس بیمارستان داراب در راستای تسریع در ارایه خدمات به بیماران

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه هیاتی از وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در ادامه سفر خود به شهرستان داراب، از بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب بازدید کرد.

توسعه بخش اورژانس بیمارستان داراب در راستای تسریع در ارایه خدمات به بیماران

به گزارش خبرگزاری فارس از داراب، وزیر بهداشت در ادامه سفر خود به استان فارس از بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب بازدید کرد و در جریان روند ارایه خدمات درمانی این مرکز قرار گرفت.

بهرام عین اللهی از بخش های مختلف بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) بازدید کرد و در خصوص روند ارایه خدمات درمانی به بیماران و مراجعان و چالش های این حوزه با مسوولان و کارکنان این مرکز گفت و گو کرد.

 عین اللهی همچنین در خصوص بازدید از بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) گفت: امیدواریم با توسعه اورژانس این بیمارستان شاهد رفع مسایل موجود و تسریع در ارایه خدمات به بیماران باشیم.

بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) با ۲۲۵ تخت فعال و هجده بخش مانند اورژانس شامل (تروما، فوریت داخلی اطفال، تریاژ، اسکرین، اتاق‌عمل سرپایی، آی وی تراپی)، زایشگاه، اتاق عمل، جراحی مردان، جراحی زنان، بخش اطفال، اِن آی سی یو نوزادان، آی سی یو_ پست آی سی یو، سی سی یو_ پست سی سی یو، داخلی مردان، داخلی زنان، همودیالیز، تالاسمی، رادیولوژی، آزمایشگاه، درمانگاه تخصصی، فیزیوتراپی و بخش IUI، به مردم منطقه خدمات درمانی ارایه می دهد.

در این بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع؛ مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس؛ نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی؛ امام جمعه شهرستان زرین دشت؛ معاون توسعه مدیریت و منابع؛معاون آموزشی؛ معاون غذا و دارو،  مشاور معاون بهداشت و دکتر «پژمان نعمت الهی» مدیر حراست،  مدیر بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی شیراز، وزیر بهداشت را همراهی می کردند.

پایان پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول