اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

مادر شهید ایمانی: دفاع از ارزش‌‌های اسلامی کربلای امروز ملت ایران است

مادر مهدی ایمانی شهید مدافع حرم، با اشاره به ارادت خاص شهید ایمانی به حضرت زهرا(س)، دفاع از حریم ولایت و حرکت در مسیر ولایت فقیه را از مهم ترین شاخصه های اخلاقی این شهید والا مقام عنوان کرد و گفت: پاسداری از حریم ولایت، دفاع از ارزش‌های و تبعیت بی چون و چرا از امام خامنه‌ای کربلای امروز ملت ایران به تأسی از شهدا است.

مادر شهید ایمانی: دفاع از ارزش‌‌های اسلامی کربلای امروز ملت ایران است

کبری دلیر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به فرا رسیدن روز ملی بزرگداشت شهدا تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا موجب زنده نگه داشتن آرمان‌ها و ارزش‌های دینی می‌شود.

وی با اشاره به ارادت خاص شهید ایمانی به حضرت زهرا(س) گفت: شهید ایمانی به تأسی از حضرت زهرا و حضرت معصومه(س) همواره از حریم ولایت دفاع و در مسیر ولایت حرکت می کرد.

مادر شهید ایمانی تبعیت بی چون و چرا از ولایت فقیه را از دیگر شاخصه های شخصیتی این شهید والا مقام عنوان کرد، افزود: گذر از فتنه های آخر الزمان در گرو تبعیت محض از ولایت فقیه است و شهید ایمانی اعتقادی راسخی به تبعیت بی‌چون چرا از ولایت فقیه داشتند.

وی با بیان اینکه کربلای امروز ملت ایران دفاع از ارزش های اسلامی، حرکت در مسیر ولایت و پشتیبانی از ولایت فقیه است، گفت: دشمن امروز به دنبال تجزیه کشور و براندازی نظام است؛ بنابراین وظیفه و رسالت آمروز ملت مانند شهدا حرکت در مسیر ولایت و پاسداری از ولایت فقیه است.

وی افزود: اخلاق حسنه و خوش رویی از دیگر ویژگی‌های شخصیتی شهید ایمانی است و این شهید والامقام چه در مقام خدمت به زائران آستان مقدس بانوی کرامت و چه در زندگی شخصی خود با خوش رویی و خوش اخلاقی با دیگران برخورد می کردند.

شهید ایمانی مشتاق شهادت بود/ دستگیری از مردم شاخصه شخصیتی شهید ایمانی

مادر شهید ایمانی با اشاره به اینکه شهید ایمانی مشتاق شهادت و در آرزوی شهادت بود، تصریح کرد: شهید ایمانی در جست و جوی شهادت بود ولی این شوق به شهادت موجب غفلت ایشان از حال مردم نبود بلکه ایشان همواره دستگیر نیازمندان بود و از مردم دستگیری می کرد.

غفلت از مسائل فرهنگی شهید ایمانی را تا بستر بیماری پیش می‌برد

دلیر با تاکید بر اینکه غفلت مسئولان نسبت به مسائل فرهنگی موجب پژمردگی و ناراحتی شهید و گاهی موجب مریضی ایشان می شد، ادامه داد: شهید ایمانی در ترویج ارزش های اسلامی در جامعه تلاش می کرد و خستگی ناپذیری در نشر ارزش های اسلامی در جامعه در راستای بهبود وضعیت فرهنگی از دیگر اوصاف شخصیتی این شهید است.

مادر شهید ایمانی یادآورشد: شهید ایمانی بر تربیت دختران باحیا، عفیف و مومن و با حجاب به عنوان‌ مربیان نسل آینده تاکید ویژه ای داشتند و معتقد بودند که حریم ها از همان دوران خردسالی باید به دختران اموزش داده شود؛ چرا که دختران مربیان و پرورش دهندگان نسل صالح و سربازان امام زمان عج الله هستند.

شهید مهدی ایمانی با خدمتی ۱۴ ساله در حرم بانوی کرامت با فضای حریم و حرم آشنایی دیرینی داشت و در پاسخ بی‌حرمتی به حریم اهل‌بیت (ع) دفاع از حرم بانوی صبر و ایثار را پیش‌رو قرار داد به سوریه اعزام شد و پس از شهادت پیکر مطهرش در حرم عمه سادات آرام گرفت.

پایان پیام/۷۸۰۲۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول