اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

آماده‌باش کامل پایگاه‌های ثابت جاده‌ای هلال احمر ساوه در ایام نوروز

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه با اشاره به آماده‌باش کامل ۲ پایگاه ثابت جاده‌ای هلال احمر در ایام نوروز، گفت: از ۲۴ اسفندماه لغایت ۱۶ فروردین‌ماه سال آتی دو پست موقت در دو محور پرتردد ساوه به همدان و دیگری ساوه به تهران افزوده شده تا سرعت پاسخ‌دهی به حوادث احتمالی بالا برود.

آماده‌باش کامل پایگاه‌های ثابت جاده‌ای هلال احمر ساوه در ایام نوروز

سید لقمان حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوه در تشریح جزئیات اجرای طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر اظهار کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه در ایام نوروز فعالیت‌های محوله در ۳ حوزه را در دستور کار قرار خواهد داد که امداد و نجات، ایمنی و سلامت و پویش هلال رحمت را شامل می‌شود.

وی افزود: جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه مسئولیت کمیته، امداد و نجات فرمانداری ویژه ساوه را عهده‌دار است و طی روزهای اخیر هماهنگی لازم با دستگاه‌های امدادی، انتظامی و خدمات رسان را برای ارائه خدمت شایسته به مردم و مسافرین گرامی تبیین شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر ساوه با اشاره به آماده‌باش کامل ۲ پایگاه ثابت جاده‌ای هلال احمر ساوه در ایام نوروز بیان کرد: از ۲۴ اسفندماه لغایت ۱۶ فروردین‌ماه سال آتی دو پست موقت به پایگاه‌های جاده‌ای افزوده خواهد شد که این دو پست در دو محور پرتردد ساوه به همدان و دیگری ساوه به تهران پیش‌بینی شده تا سرعت پاسخ‌دهی به حوادث احتمالی بالا برود.

حسینی تصریح کرد: در طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی که با همکاری اعضای جوان جمعیت هلال احمر شهرستان انجام می‌شود، با برپایی ایستگاه‌های ایمنی و سلامت در برخی نقاط شهر، از مراجعین استقبال می‌شود و ضمن ارائه خدمات سلامت‌محور، توزیع بروشورهای معرفی شهر ساوه و توصیه‌های بهداشتی، خیمه‌های نماز و فرهنگی نیز برپا خواهد شد.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از فعالیت‌های این طرح ارائه آموزش‌های فرهنگی به رانندگان است و رانندگان با امضای پویشی با عنوان طرح «بهرفت»، به نوعی تعهدنامه اخلاقی رعایت سرعت مطمئنه، عدم سبقت غیرمجاز و حرکت با احتیاط را امضاء می‌کنند تا بتوانیم شاهد کاهش آمار تصادفات باشیم.

به گفته رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه، در طرح پویش هلال رحمت نیز که به مناسبت ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود با همکاری اعضای این سازمان قرار است سبدهای کالا و ارزاق تهیه و بین خانواده‌های کمتر برخوردار و نیازمند توزیع شود.

حسینی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه آمادگی دارد با بهره‌مندی از بیش از ۶۰ نیروی عملیاتی و داوطلب در طرح‌های نوروزی به مردم خدمت‌رسانی کند و امیدواریم مسافرین نیز با رعایت اصول رانندگی باعث کاهش آمار تصادفات شوند.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول