اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

صدور ۷۷ فقره موافقت اصولی تأسیسات گردشگری در خراسان‌شمالی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌شمالی گفت: در سال جاری ۷۷ فقره موافقت اصولی تأسیسات گردشگری در خراسان‌شمالی صادر شده است.

صدور ۷۷ فقره موافقت اصولی تأسیسات گردشگری در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز علی مستوفیان، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو‌ با رسانه‌ها با اعلام صدور ۷۷ فقره موافقت اصولی در استان اظهارکرد: این موفقت اصولی‌ها شامل ۱۷ مجموعه اردوگاه، ۱۲ مجتمع گردشگری، ۱۹ بوم‌گردی، ۹ مجتمع بین‌راهی، یک مورد تأسیسات اقامتی و پذیرایی در مجتمع‌های بین‌راهی، ۴ مرکز تفریحی سرگرمی و گردشگری، یک متل، ۷ سفره‌خانه سنتی، ۳ هتل، یک مهمان‌پذیر، یک تیر پارک است.

وی گفت: این تأسیسات در شهرستان‌های شیروان، بجنورد، اسفراین، فاروج، گرمه، جاجرم، رازو جرگلان و مانه و سملقان موافقت اصولی دریافت کرده‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌شمالی افزود: حجم سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای این پروژه‌ها بیش از ۸ هزار و ۵۸۴ میلیارد ریال است و انتظار می‌رود با ایجاد این تأسیسات زمینه اشتغال ۸۵۶ نفر فراهم می‌شود.

پایان پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول