اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تامین گوشت قرمز و مرغ منجمد در نمایشگاه‌های استان قزوین ادامه دارد

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تامین گوشت قرمز منجمد و مرغ منجمد با توجه استقبال خوب مردم در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالاهای اساسی این استان تداوم خواهد داشت.

تامین گوشت قرمز و مرغ منجمد در نمایشگاه‌های استان قزوین ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدحسین عطایی پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه فرعی قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین که در سالن جلسات جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: تامین گوشت قرمز منجمد و مرغ منجمد با توجه استقبال خوب مردم در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالاهای اساسی این استان تداوم خواهد داشت.

وی افزود: آمار خرید گوشت قرمز و مرغ در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم اقلام خوراکی این نشان از استقبال خوب مردم در خصوص این کالاهای اساسی است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: گوشت گرم قرمز نیز با هدف تنظیم بازار و کاهش قیمت تهیه و توزیع خواهد شد و این مهم تا تامین نیاز شهروندان ادامه دارد.

عطایی بیان کرد: هدف اصلی کارگروه امنیت غذایی در حوزه تامین کالاهای اساسی ابتدا دسترسی سریع مردم به اقلام خوراکی مورد نیاز و سپس تعادل بخشی در قیمت بازار و میزان عرضه و تقاضا است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش تقاضای مردم برای خرید کالاهای اساسی و بالا رفتن میزان تراکنش‌ها قرار شد تا نظارت‌های صنفی با هدف برخورد با متخلفان در روزهای پایانی سال تشدید شود.

 سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآور شد: شهروندان می‌توانند در راستای نظارت همگانی با مشاهده هرگونه تخلف در بازار موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول