اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  محور مقاومت

جهاد اسلامی رزمایش برگزار کرد

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در حمایت از مردم کرانه باختری رزمایش نظامی برگزار کرد.

جهاد اسلامی رزمایش برگزار کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مقاومت فلسطین، صبح امروز (دوشنبه)، تعداد زیادی موشک به سمت سواحل غزه شلیک کرد که پژواک آن در مناطق مختلفی از باریکه غزه به گوش رسید.

بنابر گزارش رسانه‌های فلسطینی، این رزمایش را «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی تحت عنوان «وفاداری به کرانه انقلابیون» برگزار کرده است.

این رزمایش از سحرگاه امروز آغاز شده و براساس گزارش‌های منتشرده، تا عصر امروز ادامه خواهد داشت. سرایا القدس در بیانیه‌ای اعلام کرد که این رزمایش شامل شلیک موشک، توپ، استقرار نیروها، اقدام نظامی یگان‌های رزمی و واحدهای حمایت و پشتیبانی خواهد بود.

 


 

«انور ابوطه» رئیس بخش اطلاع‌رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، روز یکشنبه، در اظهاراتی تداوم تجاوزات صهیونیست‌ها به ملت و مجاهدان فلسطینی در کرانه باختری را یک جنگ واقعی توصیف کرده بود.

او تأکید کرده بود که دشمن باید بداند خون مردم فلسطین، گران‌بهاترین چیز برای جهاد اسلامی است و «گلوله‌های این جنبش تا نابودی رژیم موقت صهیونیستی، به سمت اسرائیل و سربازانش نشانه خواهد رفت.»

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول