اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بریدن ترمز تریلی در محور خمینی‌شهر حادثه آفرید/ یک خودرو در آتش سوخت+تصاویر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر از بریدن ترمز تریلر در محور خمینی‌شهر و تصادف زنجیره‌ای خبر داد.

بریدن ترمز تریلی در محور خمینی‌شهر حادثه آفرید/ یک خودرو در آتش سوخت+تصاویر

مهدی مرادیان مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ساعت ۱۰ و ۵۴ دقیقه صبح امروز امروز ۲۳ اسفندماه ماه حادثه بریدن ترمز یک دستگاه تریلر و برخورد با خودرو پراید به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی خمینی‌شهر اعلام شد.

 

وی افزود: بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌ شماره ۲ و ۳ به محل حادثه واقع در خمینی‌شهر سه راهی معلم بعد از پمپ بنزین اعزام و در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر و ایمن‌سازی انجام شد.

 

مرادیان بیان کرد: در این حادثه ترمز یک دستگاه تریلر بریده می‌شود و با خودرو پراید و نیسان برخورد می‌کند و منجر به واژگونی این دو دستگاه می‌شود و در ادامه کمی جلوتر تریلر دوباره با یک دستگاه خودرو پژو برخورد می‌کند که منجر آتش‌سوزی پژو می‌شود.

 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر با بیان اینکه این حادثه سبب ایجاد تصادف زنجیره‌ای شد، تصریح کرد: ۴ مصدوم حادثه بعد از رهاسازی توسط آتش نشانان تحویل عوامل اورژانس شدند و مصدومان حادثه توسط عوامل اورژانس به بیمارستان ۹ دی اعزام شدند.

 پایان پیام/۶۳۱۰۱/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول