اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

سردار پاکپور: محرومیت زدایی سبب تقویت امنیت می‌شود/ هویت مذهبی هرمز نباید تغییر کند

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: محرومیت زدایی سبب تقویت امنیت می‌شود و این تاکید موکد رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

سردار پاکپور: محرومیت زدایی سبب تقویت امنیت می‌شود/ هویت مذهبی هرمز نباید تغییر کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه صبح امروز در مراسم افتتاح ۱۰۰ منزل مسکونی ساخته شده توسط قرارگاه مدینه منوره برای مردم جزیره هرمز اظهار کرد: ۳ سال پیش خدمت حضرت آقا بودم و فرمودند شما کارهای مردم یاری خوبی در نقاط مختلف کشور انجام داده اید و برای هرمز هم برنامه ریزی کنید و لذا آغاز این حرکتی شد که امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم.

وی با بیان اینکه مردم یاری و محرومیت زدایی از زمان سردار شهید شوشتری در نیروی زمینی سپاه جریان یافت، عنوان کرد: وقتی این کار شروع شد اگر چه عمر آن شهید در فرماندهی قرارگاه قدس کوتاه بود اما منشا خدمات بزرگی بود و مردم را به آغوش نظام نزدیک تر کرد.

 

فرمانده نیروی زمینی سپاه به استقرار بیمارستان‌های سیار سپاه در مناطق کمتر برخوردار اشاره و تاکید ویژه رهبر معظم انقلاب به محرومیت زدایی را سرلوحه کار نیروی زمینی خواند و بابت ساخت این منازل مسکونی در جزیره هرمز از همکاری سپاه استانی و نیروی دریایی سپاه و استانداری هرمزگان تقدیر کرد و عنوان داشت: هر کمکی از دست‌مان بر بیاید برای مردم دریغ نمی کنیم.

وی محرومیت زدایی را سبب ایجاد امنیت دانست و گفت: ما سختی‌های زیادی در دفاع مقدس دیدیم ولی تلاشمان این است که با همه وجود در خدمت مردم باشیم و از مشکلات آنان بکاهیم.

سردار پاکپور تاکید کرد: فضای بومی و مذهبی هرمز نباید متاثر از توریست تغییر کند و مردم این جزیره نباید فرهنگ خود را فراموش کنند.

پایان پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول