اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بازدید معاون استاندار مازندران از نحوه خدمات‌دهی به مسافران نوروزی در جاده هزار

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با حضور در محور ارتباطی هراز از نحوه استقرار و فعالیت واحدهای خدمات‌رسان نوروزی در این محور بازدید کرد.

بازدید معاون استاندار مازندران از نحوه خدمات‌دهی به مسافران نوروزی در جاده هزار

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح‌الله سلگی امروز در بازدید از جاده هراز که فرماندار آمل و مدیران‌کل راهداری، گردشگری، هلال احمر و فرمانده پلیس راه استان نیز حضور داشتند، از محل استقرار واحدهای خدمات‌رسان در این محور ارتباطی بازدید و آمادگی آنها برای خدمات دهی به مسافران نوروزی مازندران را بررسی کرد.

وی در جمع مسؤولان دستگاه‌های خدماتی در محور هراز با اشاره به مهمان‌نوازی مردم مازندران گفت: مازندران در ایام نوروز امسال با تدارک گسترده امکانات، میزبان مسافران است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر اهمیت خدمات‌دهی مناسب به مسافران نوروزی، کارکنان واحدهای مستقر در محورهای ارتباطی این دیار را حاملان اندیشه و فرهنگ مردم خونگرم این سامان دانست و افزود: اجرای بسته‌های فرهنگی در محورهای مواصلاتی مازندران در طول ایام نوروز در دستور کار است.

وی گفت: در ایام تعطیلات نوروز امسال پیش‌بینی می‌شود بیش از ۲۰ میلیون مسافر از طریق سه محور ارتباطی هراز، سوادکوه و کندوان وارد مازندران شوند.

جانشین استاندار در ستاد سفرهای نوروزی مازندران همچنین در گفت‌وگو با مسؤولان واحدهای خدماتی و امدادی مستقر در محور هراز مشکلات آنان را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول