اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کردستان ظرفیت بالایی برای سرمایه‌گذاری دارد/ زمینه سرمایه‌گذاری در مریوان فراهم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از سرمایه‌گذاران برای حضور و سرمایه‌گذاری در کردستان دعوت کرد.

کردستان ظرفیت بالایی برای سرمایه‌گذاری دارد/ زمینه سرمایه‌گذاری در مریوان فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از مریوان، مهدی رمضانی در مراسم کلنگ‌زنی آغاز عملیات اجرایی کارخانه تولید کاغذ حرارتی در مریوان اظهار کرد: قرار است سرمایه‌گذار این طرح، در فاز اول ظرفیت اشتغال ۹۰ نفر و در مرحله تکمیلی ۱۲۰ نفر را فراهم کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اذعان داشت: مواد اولیه این طرح از سنگ است و هیچ آسیبی به محیط زیست نمی‌رساند.

رمضانی اضافه کرد: این طرح علاوه بر اشتغالزایی، قدمی موثر در راستای صنعتی شدن استان است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای سرمایه‌گذاری در کردستان، از سرمایه‌گذاران در تمام نقاط کشور برای حضور و سرمایه‌گذاری در این استان و شهرستان مریوان دعوت کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: مریوان به دلیل مرزی بودن ظرفیت بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری و صادرات محصولات مختلف دارد.

رمضانی اظهار داشت: باید بصورت ویژه از فرماندار مریوان بخاطرپیگیری‌های مستمر و نیز ایجاد شرایط لازم برای فعالیت سرمایه‌گذار تقدیر و‌ تشکر نمایم.

فرماندار مریوان هم در این مراسم ضمن دعوت از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان، گفت: مرز باشماق مریوان با تراز تجاری هفت میلیارد دلار در سال گذشته، ظرفیت خوبی برای سرمایه‌گذاری است.

اسماعیل احمدی یادآور شد: این شهرستان به دلیل داشتن نیروی کار باانگیزه و مواد اولیه بسیار مناسب و نیز برخورداری از امنیت پایدار مثال‌زدنی پتانسیل خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد و کمک شایانی به رونق اقتصادی منطقه می‌کند.

فرماندار مریوان تصریح کرد: تمامی مدیران و متولیان امر در استان و شهرستان مریوان همدل و با انگیزه آماده هستند کمک کنند تا جهش تولید در مریوان اتفاق بیفتد.

انتهای پیام 2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول