اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

شهرداری سنندج از سرمایه‌گذاران حمایت خواهد کرد/تحقق عدالت اجتماعی در خدمات شهری اولویت شور و شهردری سنندج

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: شهرداری از سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف بخصوص در زمینه احداث پارکینگ به ویژه در هسته مرکزی شهر سنندج که با گره‌های ترافیکی زیادی مواجه است، حمایت می‌کند.

شهرداری سنندج از سرمایه‌گذاران حمایت خواهد کرد/تحقق عدالت اجتماعی در خدمات شهری اولویت شور و شهردری سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرهاد میمنت‌آبادی صبح امروز در نشست پایان سال اعضای شورای اسلامی و شهردار سنندج اظهار کرد: تلاش مضاعف و جهادی در راستای رفع مشکلات شهر و خدمات‌رسانی شایسته به شهروندان اولویت اصلی شورا و شهرداری است.

وی با بیان اینکه در این دوره نواحی منفصل شهری و مناطق کمتر برخوردار با هدف تحقق عدالت اجتماعی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است، گفت: توسعه سرمایه‌گذاری در راستای توسعه همه جانبه شهر سنندج از دیگر نکات بارز این دوره مدیریت شهرداری است که باید استمرار داشته باشد.

رییس شورای اسلامی شهر سنندج بر شروع پروژه‌های عمران شهری در سنندج تاکید کرد و افزود: طرح‌های کلان در سطح شهر باید داری پیوست اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باشد.

میمنت‌آبادی خاطرنشان کرد: ترافیک یکی از مشکلات جدی شهر سنندج است و رفع این مشکل به عنوان مطالبه جدی شهروندان باید در قالب برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت فراهم شود.

وی تصریح کرد: برای رفع بخشی از مشکلات ترافیکی تا زمان به ثمر نشستن پروژه‌های کلان ترافیکی، راهکارهای مختلفی باید ارائه و اجرا شود.

وی از نبود پارکینگ به عنوان یکی دیگر از مشکلات بارز شهر سنندج نام برد و با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در این حوزه از اهمیت زیادی برخوردار است، افزود: دیدگاه شهرداری در ایجاد پارکینگ و ورود سرمایه‌گذار در این بخش بسیار مثبت بوده و مشوق‌های خوبی لحاظ خواهد شد و شهرداری از سرمایه‌گذاران حمایت خواهد کرد.

میمنت‌آبادی عنوان کرد: از سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف بخصوص در زمینه احداث پارکینگ به ویژه در مرکز شهر سنندج که با گره‌های ترافیکی زیادی مواجه است، حمایت جدی صورت می‌گیرد.

وی در ادامه از تلاش شهردار و مجموعه شهرداری طی سالجاری در حوزه‌های مختلف تقدیر کرد و گفت: عملکرد شهرداری در بروزرسانی حقوق پرسنل و همچنین پرداخت مطالبات پیمانکاران قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: سال گذشته ازدحام طلب‌کاران و پیمانکاران جلوی درب شورا به یک چالش جدی تبدیل شده بود اما امسال با برنامه‌ریزی مناسب و تلاش جهادی شهردار و کل مجموعه چنین مشکلی نداشتیم.

وی تصریح کرد: انجام مطالعات و تصویب پروژه‌های کلان شهری از دیگر اقدامات ارزشمندی بود که در سالجاری صورت گرفت که امیدواریم هرچه زودتر اجرای شوند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول