اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

اسکان تاکنون 86 هزار مسافر نوروزی در اسکان فرهنگیان یزد

رئیس ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش یزد گفت: تاکنون ۵۴۶۲ خانوار مهمان نوروزی در مدارس و مراکز اقامتی آموزش و پرورش یزد پذیرش و اسکان یافتند.

اسکان تاکنون 86 هزار مسافر نوروزی در اسکان فرهنگیان یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محمدکاظم رحیمی‌نژاد پیش از ظهر امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد  اظهار کرد: تاصبح امروز سه شنبه یکم فروردین ۱۴۰۲ تعداد ۵۴۶۲ خانوار شامل ۸۶ هزار و ۶۰۸ نفر در مدارس و مراکز اقامتی آموزش و پرورش یزد اسکان داده شدند.

وی با بیان این‌که از تعداد کل خانواده‌های اسکان یافته در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان نزدیک به ۶۲ هزار و ۴ نفرروز در استان یزد اقامت دارند، افزود:‌ با توجه به حضور مسافرین نوروزی در استان و کمبود فضاهای اقامتی به همه مناطق و شهرستان ها توصیه شد از حداکثر ظرفیت موجود استفاده نمایند تا بتوانیم میزبان شایسته ای برای هم میهنان عزیزمان باشیم.

رئیس ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش یزد گفت: ارائه خدمات بیشتر و بهتر در کوتاه ترین زمان ممکن در اولویت اجرایی این ستاد در استان یزد است

پایان پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول