اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سرمایه‌گذاری برای تولید به کاهش فقر و افزایش رفاه منجر می‌شود

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به شعار سال گفت: نیاز کشور به سرمایه‌گذاری برای تولید است که باعث رونق اقتصادی، کاهش فقر و رفاه بیشتر می‌شود و از این طریق تولید ثروت برای کشور اتفاق می‌افتد.

سرمایه‌گذاری برای تولید به کاهش فقر و افزایش رفاه منجر می‌شود

 حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فارس از اصفهان با اشاره به شعار سال ۱۴۰۲ مبنی بر مهار تورم و رشد تولید اظهار داشت: شعار سال راهبرد اساسی است که رهبر انقلاب اسلامی طی سال‌های اخیر انتخاب کردند و به هر میزانی که مسؤولان و فعالان اقتصادی در این راستا توجه و تلاش کنند کشور گام‌های پیشرفت را طی خواهد کرد.

وی افزود: آنچه کشور نیاز دارد سرمایه‌گذاری برای تولید است که باعث رونق اقتصادی و کاهش فقر و رفاه بیشتر برای کشور می‌شود و از این طریق تولید ثروت برای کشور اتفاق می‌افتد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: برای این اتفاق همه مسؤولان بالاخص دولت و مدیران مربوطه که علاوه بر ویژگی‌های شخصیتی، توانمندی و روحیه کار جهادی همراه با آشنایی با مسؤلیت داشته باشند باید تلاش کنند تا این امر محقق و منجر به کاهش و کنترل تورم و نگرانی‌های مردم راجع به بی‌ثباتی اقتصادی شود.

دبیر هیأت رییسه مجلس شوای اسلامی اضافه کرد: این اقدام منجر به افزایش سرمایه اجتماعی می‌شود و طبیعتا اعتماد مردم به مسؤولان و صحبت‌های آنها افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در چند سال اخیر و نام‌گذاری سال‌ها راجع به مسائل اقتصادی نگاه ویژه داشته‌اند تاکید کرد: این موارد را در برنامه پنج‌ساله هفتم ابلاغ کردند و دو مورد از آن سیاست‌ها را نیز به عنوان شعار سال انتخاب کردند.

حاجی دلیگانی با اشاره به نگاه مجلس به این موضوع افزود: مجلس شعار سال را مدنظر داشته و آنچه که قانون‌گذاری نیاز داشته باشد آمادگی داریم در قالب لایحه و طرح‌های دو فوریتی مورد بررسی قرار دهیم که نهایتاً ظرف ۱۰ روز آن خواسته تبدیل به قانون شود.

نماینده شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنیم در سه شنبه‌های نظارتی این دو محور شعار سال را جزء اولویت‌ها نظارتی قرار دهیم.

پایان پیام/63138/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول