اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بسکتبال غرب آسیا| ذوب‌آهن با وجود شکست صعود کرد

تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان در بازی پایانی لیگ باشگاه‌های غرب آسیا متحمل شکست شد.

بسکتبال غرب آسیا| ذوب‌آهن با وجود شکست صعود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفته پایانی لیگ باشگاه‌های غرب آسیا در اردن مهمان ارتدوکس بود و در نهایت تن به شکست داد.

سبزپوشان در کوارتر نخست با نتیجه ۳۱ بر ۲۰ شکست خوردند؛ ذوب‌آهن در پایان نیمه نخست نیز با نتیجه ۵۶ بر ۳۸ بازنده به رختکن رفت.

در کوارتر سوم ذوب‌آهن بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت و توانست اختلاف را کم کند و نتیجه ۶۷ بر ۵۷ به سود ارتدوکس به پایان رسید؛ تلاش شاگردان فرزاد کوهیان کافی نبود و بازی در پایان با نتیجه ۸۶ بر ۸۲ به سود نماینده اردن به پایان رسید.

سبزپوشان که پیش از این در بازی رفت ارتدوکس اردن را برده بودند، به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعدی لیگ باشگاه‌های غرب آسیا صعود کردند و باید در این مرحله با نفت عراق دیدار کنند.

بازی در غرب آسیا سخت است

فرزاد کوهیان سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان پس از شکست مقابل نماینده اردن اظهار داشت: بازی سختی داشتیم، حفظ تمرکز بازیکنان در مسابقه‌ای که برد و باخت اهمیتی نداشت، سخت بود.

وی ادامه داد: نیمه نخست عملکرد خوبی نداشتیم، در نیمه دوم به بازی برگشتیم اما چند اشتباه یا نداشتن تمرکز باعث شد نتوانیم برنده بازی شویم.

کوهیان تصریح کرد: به صورت کلی بازی‌ در غرب آسیا سخت است، تیم‌ها با شرایط مناسب و ساز و برگ کامل وارد مسابقات شدند؛ بازیکنان زحمت زیادی کشیدند و اکنون باید برای مسابقات بعدی آماده شویم.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول