اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

محمدنیا: ویژه برنامه سحرگاه ماه رمضان از کربلا پخش می‌شود/ وحدت بین مسلمانان ایران و جهان را دنبال می‌کنیم

مدیر گروه تاریخ و معارف رادیو جوان گفت: «خدا اجازه...» ویژه برنامه سحرگاه ماه مبارک رمضان رادیو جوان است که به صورت زنده از کربلای معلی روی آنتن خواهد رفت. در این برنامه با توجه به حضور در بین الحرمین و حال و هوای معنوی این مکان، موضوعات برنامه را متناسب با فضای معنوی این مکان مقدس انتخاب خواهیم کرد تا روح معنوی حاکم بر برنامه به مخاطبین نیز منتقل شود.

محمدنیا: ویژه برنامه سحرگاه ماه رمضان از کربلا پخش می‌شود/ وحدت بین مسلمانان ایران و جهان را دنبال می‌کنیم

علیرضا محمدنیا مدیر گروه تاریخ و معارف رادیو جوان، در رابطه با ویژه برنامه سحرگاهی «خدا اجازه» که در ایام ماه مبارک رمضان از کربلای معلی روی آنتن می‌رود، به خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: «خدا اجازه...» ویژه برنامه سحرگاه ماه مبارک رمضان رادیو جوان است که به صورت زنده هر روز از کربلای معلی پخش می‌شود. در این برنامه با توجه به حضور در بین الحرمین و حال و هوای معنوی این مکان، موضوعات برنامه را متناسب با فضای معنوی این مکان مقدس انتخاب خواهیم کرد تا روح معنوی حاکم بر برنامه به مخاطبین نیز منتقل شود. همچنین قصد داریم از طرف مردم ایران نایب الزیاره باشیم و به نیابت از مردمی که برای برنامه پیام می‌فرستند اعمال زیارتی بجا ‌آوریم.

*معرفی آداب و رسوم مشترک مردم عراق و ایران در ماه رمضان

محمدنیا با بیان اینکه بخش‌هایی از برنامه به فرهنگ و آداب و رسوم مشترک مردم عراق و ایران در ماه رمضان اختصاص خواهد داشت گفت: مردم ایران انس و الفت بسیار بالایی با امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل (ع) دارند و در مقابل مردم کشور عراق نیز دلتنگ امام رضا(ع) و مشهد ایران هستند. در سحرهای ماه رمضان با گزارش‌ها و مستندهایی که از زائرین کربلا و مردم عراق خواهیم داشت سعی می‌کنیم این ارتباط دو طرفه بین دل‌های شیعیان در دو کشور را ایجاد کنیم و سلام امام رضا (ع) را از کشور ایران به مردمان عراق برسانیم.


علیرضا محمدنیا مدیر گروه تاریخ و معارف رادیو جوان

*وحدت بین مسلمانان ایران و جهان را دنبال خواهیم کرد

مدیر گروه تاریخ و فرهنگ رادیو جوان ادامه داد: در «خدا اجازه» علاوه بر مسلمین کشور عراق، سعی می‌کنیم با زائرین بین الحرمین از تمامی کشورهای جهان گفتگو کنیم و با توجه به آیتم‌ها، گزارش‌ها و بخش های متنوعی که داریم بحث ایجاد وحدت بین مسلمانان ایران و دیگر کشورهای جهان را به طور جدی دنبال خواهیم کرد و سعی می‌کنیم گفتمان وحدت آفرین را در قسمت های مختلف برنامه ایجاد کنیم. همچنین در قسمت‌های مختلف برنامه به معارف و معرفی حیات طیبه امام حسین (ع) به خصوص در سبک زندگی خواهیم پرداخت.

برنامه «خدا اجازه» به تهیه کنندگی مجتبی امیری و مجتبی حسنی، با اجرای فاطمه عباسی و به کارشناسی آقای اتابکی در سحرگاه ماه مبارک رمضان از ساعت 3:30 تا اذان صبح، از کربلای معلی روی آن زنده رادیو جوان خواهد رفت.

همچنین این برنامه به صورت تصویری و همزمان از تلویزیون اینترنتی حبیب و فضای مجازی رادیو جوان پخش خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول