اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دستگیری عامل تیراندازی در دولت آباد شهر ری

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری یکی از اراذل اوباش محدوده دولت آباد خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح کلت کمری و ۲ خشاب به همراه ۲ تیر جنگی کشف شد.

دستگیری عامل تیراندازی در دولت آباد شهر ری

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سرهنگ حسینعلی ابن علی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: در پی یک فقره درگیری یکی از اراذل و اوباش در محدوده دولت آباد و مجروح کردن سه نفر از شهروندان، موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و تخصصی متهم در یکی از شهرستان های استان البرز شناسایی و پس از انجام هماهنگی های لازم عوامل عملیات آن پلیس به موقعیت اعزام و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ ابن علی با اشاره به اینکه متهم در ابتدا اتهامات خود را نپذیرفت سرانجام با مستندات و ادله موجود و همچنین کشف یک قبضه سلاح کلت کمری جنگی به همراه ۲ خشاب و ۲تیر جنگی در مخفیگاه وی به بزه ارتکابی اعتراف کرد، گفت:پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات متهم به مراجع قضائی اعزام و سپس با قرار مناسب روانه زندان شد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود به نارضایتی مردم در این خصوص اشاره و خاطرنشان کرد: تمام تلاش مجموعه انتظامی برای برقرای نظم و امنیت در جامعه است.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری همچنین از دستگیری سارق دینام کولر های صنعتی کارگاه های محدوده حسن آباد فشافویه خبر داد و گفت: متهم به ۵۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

پایان پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول