اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

حاج منصور ارضی و حجت‌الاسلام میرزامحمدی کلاس مداحی برپا می‌کنند

معاونت آموزشی موسسه قدیم‌الاحسان دوره‌های آموزشی عالی و ابتدایی مداحی را اردیبهشت‌ماه و خردادماه با تدریس حاج منصور ارضی و حجت‌الاسلام میرزامحمدی و دیگر اساتید برگزار می‌‌کند.

حاج منصور ارضی و حجت‌الاسلام میرزامحمدی کلاس مداحی برپا می‌کنند

محمود ژولیده، معاون آموزش موسسه قدیم‌الاحسان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهارداشت: این معاونت دوره‌های آموزشی عالی و ابتدایی مداحی را اردیبهشت‌ماه و خردادماه تدارک دیده است.

حاج منصور برای جوانان تدریس می‌کند

وی افزود: دوره عالی برای جوانان ۱۸ تا ۳۰ سال مشروط بر استعدادیابی و ظرفیت سنجی هنری به صورت بلند مدت تدارک دیده شده است که از اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود. این دوره با تدریس حاج منصور ارضی و حجت‌الاسلام میرزامحمدی و دیگر اساتید برگزار می‌شود.

دوره ابتدایی برای نونهالان و نوجوانان

ژولیده گفت: دوره ابتدایی برای نونهالان و نوجوانان ۸ تا ۱۶ ساله پیش‌بینی شده است که برای این دوره مربیان مجرب دعوت خواهند شد. این دوره به صورت کوتاه مدت از خردادماه آغاز می‌شود.

معاون آموزش موسسه قدیم‌الاحسان تصریح کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت پاسخ سوالات خود می‌توانند در شب‌های ماه رمضان در صحن مسجد ارک حضور پیدا کنند.

روش ثبت‌نام

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام باید نام و نام خانوادگی، سن و شماره همراه خود را به شماره ۰۹۰۳۱۷۶۱۶۷۴ در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول