اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تخصیص ۸۲ درصدی اعتبارات عمرانی استان زنجان در سال 1401

استاندار زنجان گفت: سال گذشته ۸۲ درصد بودجه عمرانی استان به پروژه‌ها تخصیص یافت که این میزان در چند سال گذشته، قابل توجه است.

تخصیص ۸۲ درصدی اعتبارات عمرانی استان زنجان در سال 1401

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان در جلسه مدیران اقتصادی استان که بصورت همایش وبیناری مدیران اقتصادی با حضور رئیس جمهور و با هدف تبیین اولویت‌ها و برنامه‌های دولت سیزدهم با رویکرد«مهار تورم و رشد تولید»برگزار شد، با بیان اینکه رقم بودجه عمرانی استان، در سال گذشته ۸۵۰ میلیارد تومان بود که با لحاظ منابع مازاد مالیاتی و توازن، به یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان رسید، اظهار داشت: از مجموع این اعتبارات، ۸۵۰ میلیارد تومان تا پایان سال، تخصیص یافت.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه اعتبارات تخصیص یافته به طرح‌ها و پروژه‌ها، باید به عملیات اجرایی و کار تبدیل شود، تصریح کرد: روند اجرایی پروژه‌ها در استان، به دقت رصد و ارزیابی می‌شود.

وی از تزریق منابع عمرانی به میزان قابل توجهی در پایان سال گذشته خبر داد و گفت: مدیران دستگاه‌ها، باید از هم‌اکنون برای جذب حداکثری منابع، تلاش و پیگیری داشته باشند.

افشارچی بر ضرورت پیگیری مدیران برای اجرای مطلوب امور تاکید کرد و اظهار داشت: در سال جاری مدیران  باید بر اساس برنامه‌هایی که ارائه داده‌اند، پیگیری‌های ویژه‌ای در انجام کارهای خاص و ویژه داشته باشند.

استاندار زنجان به شعار سال اعلامی از سوی مقام معظم رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: باید گره‌گشایی از واحدهای تولیدی و رشد تولید در استان را با جدیت دنبال کنیم.

استاندار زنجان در خصوص اجرای مصوبه‌های سفر رییس جمهور به استان نیز گفت: به منظور عملکرد مطلوب در دور دوم سفر، اجرای طرح‌ها بر اساس زمان‌بندی‌های تعیین شده  ضروری است.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول