اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

برخورد بدون اغماض پلیس با سرعت و سبقت غیرمجاز+ فیلم

تخلفات حادثه‌ساز از جمله سرعت و سبقت غیرمجاز «خط قرمز پلیس» است تا آنجا که بدون اغماض با رانندگان پرخطر برخورد کرده و ضمن اعمال قانون، خودروی آنها را توقیف می کند.

برخورد بدون اغماض پلیس با سرعت و سبقت غیرمجاز+ فیلم

گروه انتظامی خبرگزاری فارس_ مریم عرب انصاری: سفیدپوشان خستگی ناپذیر پلیس راه و راهور انتظامی کشور هستند، کارشان تعطیل بردار نیست؛ نه عید می‌شناسد و نه تعطیلات و نه سرما و گرما و باد و باران و سیل و زلزله.

در معابر، میادین، مقاطع، جاده‌ها و محورهای مواصلاتی حضور دارند؛ آن هم برای مدیریت ترافیک و تسهیل در تردد هموطنان.

امنیت، آرامش و آسایش مردم در دستورکار آنها قرار دارد و تخلفات حادثه ساز نیز خط قرمزشان است؛ از این رو بطور جدی با سرعت غیرمجاز، سبقت و تجاوز به چپ به خصوص در مسیرهای دو طرفه وحرکت در شانه خاکی راه برخورد می کنند.

در طرح نوروزی پلیس که از ۲۴ اسفند آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد ماموران پلیس راهور کشور بطور شبانه‌روزی در معابر و جاده‌ها حضور داشته و بدون اغماض با رانندگانی که بخواهند با عجله و شتاب و تخلفات حادثه‌ساز جان خود و سرنشینان خودرو و سایر وسایل نقلیه را به خطر بیندازند برخورد خواهند کرد؛ بدین صورت که انجام دو تخلف حادثه‌ساز همزمان توسط رانندگان علاوه بر اعمال قانون، ۷۲ ساعت توقیف خودرو در پارکینگ را در پی خواهد داشت.

فیلم زیر گوشه ای از تخلف معدود رانندگان پرخطری است که در جاده‌ها آرامش و امنیت سایر رانندگان را به مخاطره انداخته و پلیس نسبت به اعمال قانون و توقیف خودروی آنها اقدام کرده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول