اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بهره برداری و کلنگ زنی از سه پروژه عمرانی در میناب/ درسال 1402 توسعه میناب رقم می خورد

در هشتمین روز از سال 1402 با حضور استاندار هرمزگان در شهرستان میناب سه پروژه عمرانی کلنگ زنی و به بهره برداری رسید.

بهره برداری و کلنگ زنی  از سه پروژه عمرانی در میناب/ درسال 1402 توسعه میناب رقم می خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب ، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در روزهای آغازین سال 1402 در سفر به شهرستان میناب فصل خدمتی جدیدی را در این شهرستان آغاز کرد تا زمینه رشد و توسعه زیرساخت ها گام جدی برداشته شود.

استاندار هرمزگان با حضور در شهرستان میناب کلنگ احداث مدرسه 10 کلاسه را  با اعتبار  10 میلیارد تومان توسط خیرین در روستای سولقان به زمین زد و از سازمان نوسازی مدارس هرمزگان  خواست تا روند برگزاری مناقصه برای تعیین پیمانکار شتاب بیشتری داده شود تا بتوان عملیات ساخت مدرسه هرچه زودتر کنیم.

دوستی گفت : این مدرسه تخریبی که در سال 1402 ساخته خواهد شد عیدی دولت به مردم و دانش آموزان روستای سولقان است تا با بهره برداری آن بهار علم ودانش در میان دانش آموزان شکوفا شود.

 

استاندار هرمزگان در ادامه پست برق  63 کیلو ولت فرهنگ را در میناب به بهره برداری رساند واز بخشهای تجهیزاتی این پست بازدی کرد.

وی با بیان اینکه این پست به نمایندگی از سه پروژه شرکت برق استان به بهره برداری رسید عنوان کرد: اعتبارساخت این پست برق بالغ  15 میلیارد تومان است که جمعیتی بیش از 25 هزار خانوار از آن بهره مند می شوند.

استاندار هرمزگان در ادامه از محل پروژه های ساخت نهضت تدریجی مسکن در میناب بازدید کرد و از مدیرکل راه وشهرسازی استان خواست که برای ساخت این پروژه ها اهتمام بیشتری داشته باشند و سرعت اجرای کار را دوچندان کنند .

 

دوستی با حضور در بخش بندزرک و شهر کرگان کلنگ احداث سایت پرورش میگو در این بخش را به زمین زد تا با اجرای آن زمینه پیشرفت شهرستان میناب در حوزه شیلات شتاب بیشتری داشته باشد.

گزارش و عکس از حبیب عیدزاده

پایان پیام /

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول