اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

دولت سیزدهم عمل گرا و پایبند به وعده هاست / جبران کاستی ها و بهبود شاخص ها نیازمند تلاش شبانه روزی است

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه دولت سیزدهم تمام تلاش خود را برای عمل به وعده‌ها انجام می‌دهد، گفت: جبران کاستی ها و بهبود شاخص ها نیازمند تلاش شبانه روزی است.

دولت سیزدهم عمل گرا و پایبند به وعده هاست / جبران کاستی ها و بهبود شاخص ها نیازمند تلاش شبانه روزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدصادق معتمدیان در دیدار با جمعی از پیشکسوتان و اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان با با مقایسه شرایط آذربایجان‌غربی نسبت به استان‌های دیگر در حوزه‌های مختلف، اظهارداشت: آذربایجان‌غربی یک استان مرزی بوده و از تکثر قومیتی و مذهبی برخوردار است که همین امر، همدلی بیش از پیش اقشار مختلف در انتخابات پیش رو را ضروری می‌سازد.

استاندار آذربایجان‌غربی به تردد زائران اربعین حسین از مرز تمرچین در سال گذشته نیز اشاره کرده و افزود: عبور زائران عتبات عالیات از مرز تمرچین اتفاق بزرگی بود و تدابیر لازم برای میزبانی حداکثری از زائران اربعین در سال جاری اندیشیده شده است.

معتمدیان همچنین دولت سیزدهم را یک دولت عمل گرا و پایبند به وعده ها معرفی کرده و یادآور شد: درخصوص دریاچه ارومیه شاهد اقدامات عملی چون بهره برداری از سامانه انتقال آب کانی سیب به این دریاچه بودیم و تلاش می شود در سال جاری هر سه ماه یک پروژه احیای دریاچه ارومیه به بهره برداری برسد.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان، افزود: آذربایجان غربی دیار ناشناخته ها بوده و ظرفیت های استان در حوزه های مختلف به درستی معرفی نشده است.

استاندار آذربایجان‌غربی به تاکید دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام نیز اشاره کرده و ادامه داد: دولت سیزدهم شجاعت نترسیدن از مشکلات را دارد و پروژه‌های نیمه تمامی چون تله کابین ارومیه باید با جدیت پیگیری و تعیین تکلیف شوند.

معتمدیان همچنین استفاده از نظرات مردم و رسیدگی به مشکلات به صورت میدانی را از اهداف سفرهای شهرستانی معرفی کرده و افزود: ارائه خدمات در جمهوری اسلامی در دورترین نقاط کشور نیز انجام می شود و امروز در راستای توسعه متوازن استان، میرآباد شهرستان شده و آذربایجان غربی هم اکنون دارای ۲۰ شهرستان است.

وی در ادامه برخورد قاطع با مدیران متخلف و کم کار خبر داده و تصریح کرد: آذربایجان‌غربی عقب افتادگی‌های بسیاری دارد و جبران کاستی‌ها و بهبود شاخص‌ها نیازمند تلاش شبانه روزی است.

استاندار آذربایجان‌غربی در پایان با تاکید بر استفاده درست از ظرفیت‌های استان، گفت: آذربایجان‌غربی استان ثروتمندی است و شایسته نیست که در کنار استان‌های محروم گنجانده شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول