اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ارائه ۸۲۰۰۰ مورد خدمات به میهمانان نوروزی توسط اعضای جوانان جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویر احمد از ۸۲ هزار مورد خدمات بشردوستانه و فرهنگی به مسافرین نوروزی توسط اعضای جوانان جمعیت هلال احمر این استان خبر داد.

ارائه  ۸۲۰۰۰ مورد خدمات به میهمانان نوروزی توسط اعضای جوانان جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد

کاظم فلاحی دوست در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با مشارکت ۲۵۴ نفر از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد ۸۲ هزار مورد خدمات بشردوستانه و فرهنگی به مسافرین نوروزی ارائه شد.

وی بیان کرد: بیست وسومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان به مسافرین نوروزی با شعارجوانان سفیران ایمنی ، سلامت ونشاط اجتماعی از ۲۷ اسفند ماه آغاز شد و همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویر احمد تصریح کرد:طرح ملی خدمات بشردوستانه هرساله با رویکردها و اولویت‌های متفاوتی متناسب با شرایط و مقتضیات زمانی و نیاز مخاطبین بروزرسانی و اجراشده است.

فلاحی‌دوست عنوان کرد: همواره این طرح با استقبال چشم‌گیر و رضایت‌مندی مسافرین روبرو است.

وی گفت: این طرح امسال نیز با رویکرد ایمنی و سلامت مسافرین به ویژه پیشگیری و کاهش آسیب پذیری کودکان و افزایش نشاط آنان در سفر و با ارائه خدمات متنوع فرهنگی، آموزشی شامل؛ ایستگاه‌های ایمنی و سلامت، اکیپ‌های سحاب، پویش بهرفت و آموزش مهارت‌های ترافیکی و امدادی، فضای دوست‌دار کودک، جشنواره عکس و فیلم کوتاه بشردوستی، پویش چلچراغ و رفیق خوشبخت ما و خیمه‌های نماز و خدمات زیست محیطی ویژه روز طبیعت در حال اجرا است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد:با مشارکت ۲۵۴ نفر از اعضای جوانان این جمعیت قریب ۸۲ هزار مورد خدمات بشردوستانه و فرهنگی اعم از (راهنمایی مسافرین ۱۸ هزار و ۸۰۶مورد، فشار خون ۹ هزار و ۶۱۴،خدمات سحاب ۱۳ هزار و ۲۰۶ مورد،حامیان شرکت کننده در بهرفت ی۱۰ هزار و ۱۰۸ مورد،بهرمندان ازفضای دوستدار کودک ۱۲ هزار و ۷۷ مورد، مراجعین به خیمه نماز ۷ هزار و ۱۸۴ مورد و اقلام زیست محیطی توزیع شده ۱۱ هزار و ۴۳۰ مورد به مسافرین نوروزی ارائه شده است.

فلاحی دوست بیان کرد: این طرح تا ۱۳ فروردین حاری در کهگیلویه و بویراحمد ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول