اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

13 هزار بازدید از موزه های ایلام ثبت شده است

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی ایلام گفت: در بازه زمانی اول تا هفتم فروردین ماه ۱۳ هزار و ۸۷۱ بازدید از موزه‌ های استان ثبت شده است.

13 هزار بازدید از موزه های ایلام ثبت شده است

فرزاد شریفی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام صبح امرروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: یک هزار نفر از باغ‌موزه دفاع‌مقدس در قالب خانواده محور و جوانان بازدید کردند.

وی افزود: این موزه برای اولین بار در عید نوروز امسال با هدف شناسایی نقاط قوت و ضعف شروع به فعالیت کرده و در این مدت ۱۰۰ نفر از این موزه بازدید کرده‌اند.

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: ۱۴۷ مورد بازدید از موزه تاریخ‌طبیعی و تنوع‌زیستی اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست به صورت ریگان انجام شد.

شریفی گفت: در بازه زمانی اول تا هفتم فروردین ماه ۱۳ هزار و ۸۷۱ بازدید از موزه‌های استان ثبت شده است.

وی ادامه داد: این تعداد گردشگر از موزه‌های قلعه والی، کاخ فلاحتی، موزه های باستان‌شناسی، فسیل و سنگ، باغ‌موزه دفاع مقدس و تاریخ طبیعی و تنوع زیستی به صورت رایگان یا بلیط‌فروشی بازدید کرده‌اند.

مدیرکل اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام ادامه داد: مجموع بازدید کاخ فلاحتی یک هزار و ۵۹۱ نفر بود که از این میزان ۹۳۰ نفر رایگان و ۶۶۱ مورد بلیط‌فروشی ثبت شد.

شریفی افزود: میزان بازدید از قلعه والی در قالب بلیط‌فروشی حضور در نمایشگاه نوروزگاه سه‌ هزار و ۵۷۰ نفر و بلیط‌فروشی بازدید از قلعه والی چهار هزار و ۱۳۶ نفر در مجموع هفت هزار و ۷۰۶ ثبت شده است.

وی در مورد موزه باستان‌شناسی دره‌شهر هم توضیح داد: از مجموه سه هزار و ۳۲۷ نفر بازدیدکننده یک هزار و ۹۱۰ نفر رایگان و یک هزار و ۴۱۷ نفر بلیط‌فروشی صورت گرفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول