اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

2 توصیه نماینده ولی فقیه به شهردار بندرعباس

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: تنها راه برون رفت از وضعیت افزایش بدون ضابطه خودروها، تقویت ناوگان حمل و نقل درون شهری و توسعه معابر بزرگ در سطح شهر بندرعباس است.

2 توصیه نماینده ولی فقیه به شهردار بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان امروز در دیدار نوروزی با شهردار بندرعباس و معاونان اظهار کرد: در حوزه زیبا سازی شهری و نصب اِلمان ها و خدمات رسانی به مهمانان نوروزی فعالیت های ارزنده ای صورت گرفته است.

وی بیان کرد: در زمینه ایجاد پارک های محله ای که رضایت عامه را در پی دارد و نیز توسعه حمل و نقل عمومی برنامه ریزی جدی داشته باشید.

به گفته امام جمعه بندرعباس، با تبدیل شدن شهر بندرعباس به کلان شهر و افزایش جمعیت باید نظام مدیریتی برای کنترل افزایش خودروها ایجاد شود تا از مشکلات زیست محیطی آن نیز کاسته و توسعه متوازنی در شهر صورت گیرد چرا که بدون توسعه حمل و نقل عمومی عملا معابر پاسخگوی این میزان از افزایش خودروها و تردد آنها نیستند.

حجت الاسلام عبادی زاده همچنین خواستار در نظر گرفتن آینده شهر در تعریف پروژه های کنونی و عرض معابر شد و نیز از شهرداری خواست تا در هر محله جدیدی، حتما مکانی برای ایجاد مسجد در نظر گرفته شود.

امام جمعه بندرعباس اضافه کرد: آباد کردن خورها و زیباسازی و توسعه بازارچه های محلی را نیز حتما پیگیری کنید و از ظرفیت بخش خصوصی و تعاونی نیز در این زمینه بهره بگیرید تا هزینه زندگی مردم کاسته شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول