اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

2 تصادف در جاده‌های زنجان با 2 فوتی و ۱۱ مصدوم

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بعدازظهر امروز 2 فقره تصادف در جاده های استان 11 مصدوم و 2 فوتی در صحنه حادثه بر جا گذاشت.

2 تصادف در جاده‌های زنجان با 2 فوتی و ۱۱ مصدوم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غفور آقاجانلو، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهار داشت: ساعت 17 و 46 دقیقه عصر گزارش یک فقره تصادف در جاده زنجان – ماهنشان به ندای امداد هلال احمر استان اعلام شد. 
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: بلافاصله 2 تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات تیرپارک در آزادراه زنجان – تبریز برای امدادرسانی اعزام شدند. 
وی گفت: در این سانحه رانندگی خودروی پژو 206 با پژو 405 در کیلومتر 35 جاده زنجان به ماهنشان شاخ به شاخ برخورد کرده و 2 سرنشین از این خودروها در دم جان باخته و 2 نفر دیگر نیز مصدوم شدند. 
آقاجانلو اظهار داشت: در این عملیات پنج نفر از نجاتگران با بیش از 2 ساعت اقدام به رهاسازی فوتی‌ها و مصدومان کرده و یک نفر از فوتی‌ها نیز بر اثر آتش گرفتن خودرو سوخته بود. 
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان به تصادف زنجیره‌ای دیگری در کیلومتر90 آزادراه زنجان – قزوین اشاره کرد و ادامه داد: در این سانحه رانندگی زنجیره‌ای یک ستگاه خودروی پژو پارس، رنو و پراید برخورد کرده بود که در این حادثه 9 مصدوم شدند.
وی گفت: برای امدادرسانی به این سانحه رانندگی نیز 2 تیم عملیاتی پنج نفره از پایگاه امداد و نجات غزال اعزام شدند. 
آقاجانلو خاطرنشان کرد: 2 نفر از مصدومان این سانحه توسط هلال احمر به بیمارستان منتقل و مابقی نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند. 
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعتی از شبانه روز تماس برقرار کنند.

پایان پیام/73002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول