اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ابلاغ ساعات آغاز به‌کار ادارات و مشاغل مختلف استان اصفهان از ۱۴ فروردین

استانداری اصفهان ساعت آغاز به کار ادارات دولتی، مراکز علمی و دانشگاهی، مدارس و بانک‌های استان اصفهان از فردا ۱۴ فروردین را اعلام کرد.

ابلاغ ساعات آغاز به‌کار ادارات و مشاغل مختلف استان اصفهان از ۱۴ فروردین

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان بر اساس اعلام استانداری اصفهان ساعت آغاز به کار ادارات دولتی از فردا ۱۴ فروردین تا پایان ماه مبارک رمضان به‌طور شناور از ۷ تا ۸ صبح و آغاز به‌کار ادارات در روز‌های بعد از شب‌های قدر ۹ صبح است.

ساعت کار نهاد‌های اجرایی استان هم پس از ماه مبارک رمضان تا ۱۵ خرداد از ۷ صبح تا ۱۴:۳۰ و روز‌های پنجشنبه هم ۷ تا ۱۳ خواهد بود، همچنین بر اساس این ابلاغیه، فعالیت مدارس استان هم بدون تغییر یعنی مقطع متوسطه از ساعت ۷:۳۰ و ابتدایی از ساعت ۸ صبح خواهد بود.

ساعت آغاز به‌کار مراکز آموزش عالی و پژوهشی و بخش‌های آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامل بیمارستان‌ها و دانشگاه‌ها هم ساعت ۸ صبح و ساعت آغاز به کار بانک‌ها هم از ساعت ۷:۳۰ دقیقه است و کارمندان باید نیم ساعت زودتر در محل کار حاضر باشند.

بر اساس این ابلاغیه ساعت کار نهاد‌های اجرایی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهاد‌های عمومی از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور از ساعت ۶ تا ۱۳ خواهد بود.

لازم به‌ذکر است که مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان‌ها، اورژانس، آتش‌نشانی، خدمات امداد جاده‌ای، مراکز نظامی و انتظامی، بخش‌های اجرایی و خدماتی شهرداری‌ها و واحد‌های عملیاتی نهاد‌های اجرایی از مفاد این ابلاغیه مستثنی است و بر اساس دستورالعمل‌های مرتبط اقدام خواهند کرد.

پایان پیام/۶۳۱۲۵/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول