اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

نصب اِلِمان کتاب در بندرعباس

نماد ( المان) کتاب و کتابخوانی در بندرعباس به همت شهرداری منطقه سه نصب شد.

نصب اِلِمان کتاب در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس بهمن زاده مدیر منطقه سه شهرداری بندرعباس امروز گفت : به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی المان کتاب در چهار راه مطهری شهر بندرعباس توسط شهرداری منطقه سه در حال نصب است. 

بهمن زاده مدیر منطقه سه شهرداری بندرعباس گفت: شهرداری بندرعباس در راستای اقدامات انجام شده در سال 1401 و ادامه پیگیری زیبا سازی شهری و ارائه خدمات بهینه شهری تمام تلاش خود را به کار بست تا المان کتاب را درچهار راه مطهری نصب نماید. این المان دارای 17 متر طول ، شامل شخصیت کتاب خوان ، نقاشی طرح کتابخانه و 150 متر مربع نقاشی دیواره اطراف آن می باشد.

وی ادامه داد: نماد کتاب و کتابخوانی اولین المان در این حوزه در شهر بندرعباس محسوب می شود که با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد و هفتصد هزار ریال در حال نصب می باشد.که امیدواریم ضمن جلب توجه عمومی به اهمیت کتاب و کتابخوانی در بین شهروندان و افزایش جایگاه فرهنگ کتابخوانی در جامعه کمک کند.

شهردار منطقه سه تاکید کرد: با توجه به هزینه بالای طراحی ساخت ونصب المانهای شهری از شهروندان تقاضای همکاری در حفظ و نگهداشت آنها را داریم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول