اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

47 درصد آمریکایی‌ها معتقدند که محاکمه ترامپ انگیزه سیاسی دارد

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که 47 درصد آمریکایی‌ها می‌گویند که محاکمه ترامپ با انگیزه‌های سیاسی است اما تعداد افرادی که ترامپ را مستحق محاکمه می‌دانند نیز افزایش یافته است.

47 درصد آمریکایی‌ها معتقدند که محاکمه ترامپ انگیزه سیاسی دارد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که آمریکاییها درباره اتهامات علیه «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق این کشور اختلاف نظر بیشتری پیدا کرده‌اند و جامعه آمریکا در این زمینه کاملا دوپاره است.

براساس گزارش نیویورک پست، نتایج نطرسنجی شبکه ای بی سی نیوز/ایپسوس که روز یک شنبه منتشر شده است در مقایسه با نظرسنجی هفته گذشته نشان می‌دهد، درصد افرادی که معتقدند اتهامات علیه ترامپ خیلی جدی است 6 درصد افزایش یافته است درحالیکه شمار افرادی که معتقدند این اتهامات جدی نیست 4 درصد بالا رفته است. 

براساس این نظرسنجی، نیمی از افرادی که در این نظرسنجی شرکت کرده اند می‌گوند که ترامپ مستحق دادگاهی شدن است درحالیکه 33 درصد می‌گویند که او نباید دادگاهی شود. 

طبق این نظرسنجی، همچنان 47 درصد آمریکاییها معتقدند که اتهامات علیه ترامپ با انگیزه‌های سیاسی است درحالیکه 32 درصد با این نظر مخالف هستند. 

در این نظرسنجی که 566 نفر در آن مشارکت داشته و روزهای 6 و 7 آوریل انجام شده شمار افرادی که می‌گویند ترامپ مستحق محاکمه شدن است 5 درصد رشد داشته و به 50 درصد رسیده است. 

در نظرسنجی جدید تعداد بیشتری از سمت بی تصمیمی به سمت مخالفت با ترامپ رفته درحالیکه افرادی که مخالف کیفرخواست علیه ترامپ هستند یک درصد افزایش یافته است.

دادگاهی در منهتن نیویورک اخیرا ترامپ را با 24 عنوان اتهامی متهم کرد و به دادگاه کشاند. ترامپ روز سه شنبه در دادگاه حاضر شد و قاضی اتهامات وی را به وی تفهیم کرد. 

با آنکه سندی که اتهامات ترامپ در آن مورد تشریح شده مهر و موم است اما ای‌بی‌سی به نقل از منابع آگاه گزارش داده بودترامپ به حدود ۲۴ فقره جرم متهم شده است.

موضوع دادگاهی ترامپ به یک مساله جنجالی در آمریکا تبدیل شده تا جاییکه برخی از ناظران سیاسی احتمال درگیری و آشوبهای خیابانی را در این کشور رد نکرده‌اند.

پایان پیام/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول