اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اتحاد جبهه مقاومت از ویژگی‌های شاخص روز قدس امسال است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: یکی از ویژگی‌های حائز اهمیت امسال در آستانه روز قدس جبهه متحد مقاومت است، بر این اساس امسال جنبش‌های مقاومت اسلامی متحد شدند که در سال‌های گذشته کمتر شاهد این موضوع بودیم.

اتحاد جبهه مقاومت از ویژگی‌های شاخص روز قدس امسال است

علیرضا احساندوست کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اهمیت فلسطین در جهان اسلام اظهار داشت: فلسطین و مسجدالاقصی از نظر دینی و الهی یکی از مراکز اصلی ادیان الهی است که علیرغم این موضوع در حال حاضر در اختیار مسلمانان نیست.

وی افزود: این سرزمین الهی در اختیار ملت فلسطین بود که به غلط و با توطئه انگلیس و جریان صهیونیسم بین‌الملل از اختیار آن‌ها خارج شد و در این مسیر این وظیفه تمام مردم جهان خصوصا پیروان ادیان الهی و مسلمانان است که این سرزمین را به جایگاه اولیه خود بازگردانند.

احساندوست با اشاره به موقعیت ژئوپولیتیک فلسطین تصریح کرد: فلسطین از نظر اهمیت به‌عنوان هارتلند خاورمیانه مطرح است و زمانی که این منطقه اشغال شد، پس‌لرزه‌های این بحث تمام خاورمیانه را در معرض خطر قرار داد.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه حدود ۸۰ سال است که این شرایط پیش آمده و قدرت‌های بزرگ استکباری در جهان اسلام نطفه‌ای سرطانی را ایجاد کردند، عنوان کرد: طرح رژیم جعلی صهیونیستی این است که مسجدالاقصی را از محل تجمع مسلمانان جدا کند و در این راستا با شروع ماه مبارک رمضان و به‌واسطه حضور مسلمانان در مسجدالاقصی تنش‌ها بیش از قبل می‌شود خصوصا اینکه نقاطی مانند تل‌آویو در معرض شکاف‌ها و تظاهرات‌ها علیه سیستم خودشان است.

وی ادامه داد: شرایط کنونی دولت جعلی صهیونیستی فضا را تشدید کرده و بنا به قول رهبر انقلاب، ما اعلام کردیم تا ۲۵ سال آینده اسرائیل نابود خواهد شد اما با اتفاقات اخیر این روند تسریع خواهد شد و این موارد شکوه راهیپمایی سراسر جهان را بیشتر خواهد کرد.

احساندوست با تأکید بر اینکه یکی از ویژگی‌های حائز اهمیت امسال در آستانه روز قدس جبهه متحد مقاومت است، گفت: امسال جنبش‌های مقاومت اسلامی با مرکزیت ایران متحد شدند که در سال‌های گذشته کمتر شاهد این موضوع بودیم که این امر هرگونه واکنش ضدفلسطین و ضدجریان مقاومت را از صهیونیست‌ها گرفته است.

پایان پیام/۶۳۱۲۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول