اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

وضعیت بازار مرغ در تهران/ با گران‌فروشان برخورد خواهد شد

در روزهای گذشته وضعیت بازار مرغ از لحاظ نرخ عرضه و میزان مرغ موجود در بازار دچار نوساناتی بود‌ که مشاهدات میدانی از وضعیت بازار نشانگر تثبیت نرخ گوشت مرغ روی 63 هزار تومان است.

وضعیت بازار مرغ در تهران/ با گران‌فروشان برخورد خواهد شد

خبرگزاری فارس- تهران، فرهاد ابوالفتحی: در روزهای گذشته وضعیت بازار مرغ از لحاظ نرخ عرضه و میزان مرغ موجود در بازار دچار نوساناتی بود‌ که این موضوع باعث ایجاد مشکلاتی شده بود.

بر اساس گزارش میدانی خبرنگار فارس از وضعیت بازار، امروز (یکشنبه ۲۷ فروردین) قیمت مرغ کامل و قطعات آن به شرح زیر است.

نوع کالا قیمت هر کیلو(تومان)
گوشت مرغ گرم 63000
گوشت مرغ  منجمد 43000
ران مرغ 65000
سینه مرغ بدون کتف 125000
سینه مرغ با کتف 120000
بال و کتف 75000
فیله مرغ 145000

نرخ هر کیلو گوشت مرغ در بازار میوه و تره‌بار بهمن

مطابق این گزارش قیمت عرضه مرغ در برخی فروشگاه‌های سطح شهر، نرخ مصوب 63 هزار تومان بوده اما برخی از آنان مرغی برای عرضه به مشتریان نداشتند، همچنین طبق مشاهدات میدانی، در میزان عرضه مرغ محدودیت‌هایی وجود دارد، به گونه‌ای که بیش از 2 مرغ گرم و 3 مرغ منجمد به متقاضیان عرضه نمی‌شود.

لازم به ذکر است مطابق گزارشات میدانی خبرنگار فارس در هفته اخیر تطابقی بین نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار و نرخ گوشت مرغ موجود در برخی فروشگاه‌های آزاد سطح شهر وجود نداشته و بین این دو بصورت میانگین ۱۷ هزار تومان اختلاف وجود داشته است؛ همچنین به گفته برخی فروشندگان میزان عرضه مرغ حداقل یک‌ هفته‌ با افت مواجه بوده و باعث شده عرضه مرغ در این فروشگاه‌ها محدودیت داشته باشد.

در این رابطه مسعود امرالهی، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی طی مصاحبه‌ای از نرخ مصوب 63 هزار تومان برای مرغ در فروشگاه­‌ها سخن گفته و خاطرنشان کرد با خاطیان برخورد خواهد شد، وی همچنین در پایان از مردم درخواست کرد تا به محض مشاهده گران‌فروشی، جهت برخورد با این افراد از طریق سامانه 124 اطلاع‌رسانی کنند.

پایان پیام/

 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول