اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تجمع ضد اوکراینی در عراق با شعار علیه زلنسکی

گروهی از مردم عراق همزمان با ورود وزیر خارجه اوکراین به بغداد، شعارهایی علیه دولت کی‌یف سر دادند و رئیس‌جمهور اوکراین را «عروسک آمریکا» خواندند.

تجمع ضد اوکراینی در عراق با شعار علیه زلنسکی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گروهی از مردم عراق، امروز (دوشنبه)، همزمان با سفر «دمیترو کولبا» وزیر خارجه اوکراین به بغداد با در دست داشتن پلاکاردهایی شعارهایی علیه دولت کی‌یف سر دادند.

بنابر گزارش پایگاه خبری «روسیا الیوم»، همزمان با ورود وزیر خارجه اوکراین به عراق، گروهی از مردم این کشور پلاکاردهایی را به نشانه اعتراض در دست داشتند که روی آن‌ها به زبان‌های انگلیسی، عربی و روسی شعارهایی علیه دولت اوکراین نوشته شده بود.

طبق این گزارش، شعارهایی مانند «زلنسکی عروسک آمریکاست» و «مرگ بر ناتو» از جمله شعارهایی بوده که امروز روی روی برخی پلاکاردها به چشم خورده است.

وزیر خارجه اوکراین، صبح امروز، در صدر هیأتی متشکل از مقامات کی‌یف وارد بغداد شد و با «فؤاد حسین» وزیر خارجه عراق دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

وزیر خارجه عراق در کنفرانس مطبوعاتی مشترک خود با کولبا اشاره کرد که عمده مباحث مطرح شده در گفت‌و‌گوی او و همتای اوکراینی‌اش مسائل تجاری و اقتصادی دوجانبه بوده است.

 

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول