اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اعلام جرم علیه ۸ انبار ضایعاتی غیر مجاز در بندرعباس

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس از اعلام جرم و پلمپ ۸ انبار ضایعاتی غیر مجاز خبر داد.

اعلام جرم علیه ۸ انبار ضایعاتی غیر مجاز در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حمید جمالی رییس مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس صبح امروز عنوان کرد: نابسامانی انبارهای ضایعاتی و گسترش بیش از حد آن در کلانشهرها موجب افزایش سرقت های خرد و به دنبال آن خرید و فروش اموال مسروقه و پاتوقی برای افراد اتباع بیگانه فاقد مجوز، معتادین متجاهر و فروشندگان مواد مخدر شده است.

وی ادامه داد: از این رو، در راستای صیانت از قانون مدیریت پسماند و پاسداری از حقوق شهروندان، واحد حقوقی این سازمان با بررسی و شناسایی انبارها و با استناد به قانون، علیه دو انبار ضایعاتی در محدوده شهر بندرعباس و ۶ انبار در محله چاهستانیها که همگی تحت نظر اتباع افاغنه مدیریت می شدند با دستور مقام محترم قضایی پلمپ شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: ۶ متهم از گردانندگان این انبارها به دلیل عدم تودیع وثیقه بازداشت و مهاجران غیرقانونی که تحت عنوان کارگر در انبارها مشغول بودند با لحاظ قوانین و مقررات و حسب دستور مقام قضایی به مقصد کشورشان رد مرز شدند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: از دستگاه قضایی شهرستان بندرعباس که با تلاش بی وقفه در امر برقراری عدالت و حفظ حقوق شهروندان با مجموعه مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس همکاری می نماید، کمال تشکر را دارم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول