اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

ملی پوشان قایقرانی در رودخانه شاهرود الموت پارو زدند

رئیس هیات قایقرانی استان قزوین به حضور تیم ملی قایقرانی کشور برای تمرین و تست انتخابی مسابقات اسلالوم قهرمانی آسیا اشاره کرد و گفت: قایقرانان ملی پوش قزوینی هم در این برنامه حضور داشتند.

ملی پوشان قایقرانی در رودخانه شاهرود الموت پارو زدند

علی احدی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به میزبانی هیات قایقرانی استان قزوین برای اجرای تست انتخابی تیم ملی اسلالوم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در کشور تایلند در رودخانه شاهرود الموت قزوین اظهار کرد: محدثه حسن پور، نگار صادقی و پرهام فتاحی که از ملی پوشان هیات قایقرانی استان هستند، در این تست حضور داشتند. 

وی افزود: سرپرستی تیم نجات بر عهده هیات قایقرانی استان قزوین بود که وحید احسانی سرپرست تیم نجات و اعضای تیم نجات شامل فردین خلیلوند، مجید اکبری، سید حمیدرضا کرمانی بودند.

رئیس هیات قایقرانی استان قزوین ادامه داد: بهنام کشاورز رئیس کمیته بدنسازی هیات از دیگر اعضای تیم نجات بود و فردین خلیلوند هم  مسئولیت فنی پیست را بر عهده داشت.  

احدی بیان کرد: تمرین تیم ملی در رودخانه شاهرود الموت 28 فروردین و تست اعضای تیم ملی 29 فروردین ماه در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد. 

وی افزود: قایقرانان ملی پوش قزوینی در انتخابی بازی های آسیایی که زمان آن متعاقبا مشخص می شود، شرکت خواهند کرد. 

به گزارش فارس، على احدى رئیس هیات قایقرانی استان قزوین به عنوان سرپرست مسابقات و سعیده ریاضی داور بین المللی به عنوان داور تست انتخابی تیم ملی تایلند حضور داشتند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول