اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

معاون امور کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی «ساترا»: ساترا بنای اعمال زور ندارد

محمدصادق افراسیابی گفت: ساترا، بنای اعمال زور ندارد و متأسفانه یک رسانه صرفا بخشی از صحبت من را آن هم وارونه در فضای رسانه‌ای منعکس کرد.

معاون امور کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی «ساترا»: ساترا بنای اعمال زور ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس محمدصادق افراسیابی عنوان کرد: در یک گروه خصوصی در جمع برخی خبرنگاران در پاسخ به این سوال که چرا ساترا از روبیکا به خاطر برنامه اینترنتی طناز و ِنیز از پلتفرم فیلم‌نت [به خاطر تیتراژ قسمت آخر پوست شیر] شکایت نکرده است، گفتم وقتی یک رسانه بلافاصله بعد از تذکر ساترا، محتوای خود را اصلاح می‌کند چرا باید از آن رسانه شکایت کنیم؟
او افزود: متأسفانه یک رسانه صرفا بخش اول صحبتم را آن هم وارونه در فضای رسانه‌ای منعکس کرد و به این اشاره نکرد که عرض کرده بودم [اگر قدرت بستن دفتر یک رسانه را هم داشته باشیم، باز هم بنای ما تا جایی که قانون اجازه دهد اصلاح زیست بوم و تنظیم گری تعاملی است.]

افراسیابی با اشاره به این که قطعا اهداف این بداخلاقی رسانه ای قابل بررسی است، باردیگر تاکید کرد: ساترا دنبال حکمرانی هوشمندانه و تنظیمگری اجتماعی و خود تنظیمگری و تنظیم گری تعاملی است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول