اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

در مسیر تمدن سازی جنبه‌های ملی و وطنی را در کودکان و جوانان تقویت کنیم

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: در مسیر تمدن سازی باید جنبه‌های ملی و وطنی را در کودکان و جوانان تقویت کنیم تا حداکثر استفاده و بهره‌مندی را در این راستا داشته باشیم.

در مسیر تمدن سازی جنبه‌های ملی و وطنی را در کودکان و جوانان تقویت کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در آیین تکریم و معارفه مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، با بیان اینکه رهبری فرهنگ را به عنوان زیربنا هر موضوعی معرفی کرده است، اظهار داشت: نگاه همه ما از پاییز سال قبل به امروز نسبت به کارکرد نهادهای فرهنگی و نقش آنان متفاوت تر و ملموس‌تر شده است. 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه امروزه شاهدیم که برخی نوجوانان ما نگاهشان به سمت دیگر است و برخی واقعیات به صورت معکوس و وارونه در ذهن آنان  نهادینه شده است، گفت: همه این موضوعات نشان می‌دهد ما کم کاری‌هایی را داشته‌ایم و یا در روش هایمان باید تجدید نظرکنیم. 

رفیعی تصریح کرد: در این راستا باید به صورت جدی‌تر برای تغییر روش‌های تربیتی و تمرکز بیشتر ورود کنیم که یکی از جاهای مهم برای تحقق این موضوع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، چرا که ابزارهایی که در این مجموعه برای تاثیر گذاری مستقیم و غیر مستقیم در تربیت نسل جدید تعریف شده است که بایستی با همین نگاه رویکرد ها را با حفظ ساختار قلبی و سرمایه قبلی و نگاه تقویتی مد نظر قرار بگیرد. 

وی با بیان اینکه امروزه در دوره‌ای که آثار جنگ ترکیبی و جنگ شناختی را شاهدیم و کماکان ادامه دار است، افزود: این موضوع بسیار جدی است از مدت‌ها قبل به نتیجه رسیده‌اند که تنها راه مقابله با انقلاب اسلامی جنگ شناختی از طریق تغییر در اذهان و تغییر در رفتار و براندازی نظام است. 

رفیعی افزود: یکی از مهمترین موضوعات تاکیدی مقام معظم رهبری بر دستور کار تربیتی، تقویت ایمان کودکان و نوجوانان است.

معاون سیاسی استانداری زنجان اظهار کرد: در مسیر تمدن سازی باید جنبه‌های ملی و وطنی را در کودکان و جوانان تقویت کنیم تا حداکثر استفاده و بهره‌مندی را در این راستا داشته باشیم.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول