اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

آخرین تغییرات نمایشگاه کتاب تهران+فیلم

مدیر کمیته ناشران داخلی از تغییرات صورت گرفته در بخش‌های کودک، ناشران دانشگاهی و استقبال چشمگیر ناشران برای حضور در نمایشگاه شده است، خبر داد.

آخرین تغییرات نمایشگاه کتاب تهران+فیلم

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، نمایشگاه کتاب تهران از ۲۰ اردیبهشت‌ماه تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه آغاز به کار خواهد کرد و امسال نیز با افزایش حضور ناشران مواجه است. در همین راستا وضعیت نمایشگاه و تغییرات صورت گرفته را از امین کمالوندی، مدیر کمیته ناشران داخلی جویا شدیم.

کمالوندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص اینکه نمایشگاه کتاب امسال از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است، گفت: نمایشگاه کتاب امسال از چند بخش تشکیل شده است. ناشران  دانشگاهی را در طبقه همکف و اول رواق غربی مصلی جای داده‌ایم و ناشران آموزشی هم در طبقه دوم بخش رواق شرقی و در طبقه اولش هم بخشی از ناشران کودک مستقر خواهند شد. در سالن شماره یک یا به تعبیری الحاقیه شرقی بخش دیگری از ناشرین کودک و نوجوان مستقر می‌شوند. این چند بخش را تدارک دیده‌ایم تا به خوبی میزبان مخاطبان باشیم.

 

 

مدیر کمیته ناشران داخلی با اشاره به این که امسال تغییراتی در بخش‌های کودک و ناشران دانشگاهی صورت گرفته است بیان کرد: حدود یک هزار و ۸۰۰ متر مربع به فضای بخش کودکان و حدود ۲ هزار متر مربع به بخش دانشگاهی اضافه شده است تا مخاطبان بتوانند میان غرفه‌ها رفت و آمد داشته باشند. این ۲ تغییر در حوزه ناشران داخلی صورت گرفته است.

کمالوندی درخصوص استقبال از ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران اظهار داشت: نمایشگاه کتاب تهران به عنوان یک نماد فرهنگی باشکوه در خاورمیانه است و به عنوان بهار کتاب و کتابخوانی و اهالی کتاب تلقی می‌شود و هرساله ناشرین منتظر هستند تا این بهار فرا برسد و با استقبال چشمگیری همچون سنوات گذشته ثبت نام کردند، طوری که ما برای استقرار ناشران در مصلای امام خمینی (ره) با کمبود جا هم مواجه هستیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول