اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

قهرمانی ورزشکار همدانی در لیگ دسته اول تنیس روی میز کشور

رئیس هیات تنیس روی میز استان همدان از قهرمانی ورزشکار همدانی در لیگ دسته اول کشور خبر دا‌د.

قهرمانی ورزشکار همدانی در لیگ دسته اول تنیس روی میز کشور

زهره ابوطالبیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: ستایش ایلوخانی دختر نوجوان همدانی بدون شکست قهرمان رقابت‌های رده‌بندی نوجوانان دسته یک کشور شد.

وی با بیان اینکه ایلوخانی با اقتدار و بدون باخت تمام حریفان خود را از پیش رو برداشت و عنوان قهرمانی نوجوانان ایران را تصاحب کرد، افزود: رقابت‌های دسته یک نوجوانان کشور سه روز به میزبانی خانه تنیس روی میز قم برگزار شد و ۱۶ بازیکن برتر این رده سنی در یک جدول دوره‌ای باهم به رقابت پرداختند. 

رئیس هیات تنیس روی میز همدان ادامه داد: در این مسابقات ایلوخانی از همدان با کسب ۳۰ امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد، باران ارجمند با ۲۹ امتیاز از تهران نایب قهرمان شد و یکتا لرکیان با کسب ۲۸ امتیاز از خوزستان در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی اضافه کرد: سرداوری این مسابقات بر عهده فهیمه امیریان بود و منصوره‌السادات شریف کمک سرداوری این دوره از مسابقات را بر عهده داشت.

ابوطالبیان با اشاره به اینکه نفرات اول تا هشتم این مسابقات جواز حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی را کسب کردند، خاطرنشان کرد: رقابت‌های انتخابی تیم ملی نوجوانان دختر برای حضور در مسابقات آسیای میانه و همچنین قهرمانی آسیا با حضور هشت بازیکن برتر دسته یک و چهار نفر برتر رنکینگ جهانی برگزار خواهد شد.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول