اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

کاهش 5.9 درصدی مصرف برق در بخش خانگی چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طی سال گذشته ۶ هزار و ۵۷۵ تفاهم‌نامه مدیریت مصرف با مشترکین بخش‌های مختلف امضا شد، گفت: با همراهی مردم ، مصرف برق استان در سال ۱۴۰۱ در مقایسه با سال ۱۴۰۰ در بخش خانگی کاهش ۵.۹ درصدی داشته است.

کاهش 5.9 درصدی مصرف برق در بخش خانگی چهارمحال و بختیاری

مجید فرهزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با اجرای برنامه‌ها، ارائه طرح‌های تشویقی و مشارکت مردمی عملکرد مدیریت پیک‌بار مصرف برق چهارمحال و بختیاری همزمان با پیک شبکه سراسری کشور در ۲۵ مردادماه سال گذشته به میزان ۷۷.۵ مگاوات و میزان مدیریت بار داخلی استان ۸۶.۴ مگاوات (در۱۵ مردادماه) ثبت شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پیک‌بار مصرف در سال گذشته ۴۵۴ مگاوات ثبت شده است که نسبت به سال ۱۴۰۰ افزایش ۱۴ مگاواتی را نشان می‌دهد.

وی افزود: سال گذشته ۴۲ میلیارد ریال پاداش به مشترکین خوش مصرف برق در بخش‌های مختلف پرداخت شد.

فرهزاد اضافه کرد: در سال گذشته همکاری و استفاده از مولدهای اضطراری و تغییر ساعات کار صنایع تک‌شیفت در بخش صنعتی، رایگان شدن برق مصرفی با انعقاد تفاهم‌نامه و کاهش بار در ساعات پیک در بخش کشاورزی، تغییر ساعت کار ادارات، کاهش پیک‌ بار مشترکین اداری و تجاری، کنترل بار سرمایشی و ترغیب مولدین تولید پراکنده جهت تولید در بخش اداری، تجاری و عمومی، جلب همکاری جایگاه‌های سوخت و استفاده از ظرفیت تجمیع‌کنندها با روش‌های نوین در بخش خانگی از جمله اقدامات اجرایی این شرکت در حوزه مدیریت مصرف بوده است. 

وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته ۶ هزار و ۵۷۵ تفاهم‌نامه مدیریت مصرف با مشترکین بخش‌های مختلف امضا شد، گفت: با همراهی مردم ، مصرف برق استان در سال ۱۴۰۱ در مقایسه با سال ۱۴۰۰ در بخش خانگی کاهش ۵.۹ درصدی داشته است. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری افزود: برای مدیریت پیک‌ بار سال جاری مشابه سال گذشته برنامه‌ها و طرح‌های تشویقی متنوعی تدوین شده است که مشترکین بخش‌های مختلف می‌توانند با مشارکت در این طرح‌ها از پاداش‌های مربوطه بهره‌مند شوند.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول