اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب: در انتخابات امسال وحدت اصولگرایان از همه چیز مهم‌تر است

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: در انتخابات امسال وحدت اصولگرایان از همه چیز مهم‌تر است، هر چند به لطف خدا درحال حاضر همدلی خوبی در بین دلسوزان نظام وجود دارد و به امید خدا همین رویه تاپایان ادامه خواهد داشت .

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب: در انتخابات امسال وحدت اصولگرایان از همه چیز مهم‌تر است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، نهصدوشانزدهمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقالب اسلامی با حضور دبیرکل و اعضای شورای مرکزی و مشورتی در دفتر مرکزی جمعیت برگزار شد.

این جلسه بصورت مجازی برای دبیران تمامی استان ها برقرار بود و برخی از دبیران استان ها نیز در آن بصورت برخط حضور داشتند. در ابتدای جلسه بوربور، دبیرکل جمعیت وفاداران انقالب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری پیشاپیش روز معلم را به تمامی معلمین و فعالین عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفت.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با اشاره بیان ویژگی های برجسته شهید مطهری گفت: شهید مطهری در برخورداری از سعه صدر و متانت بی نظیر بود و در برخورد با مراجعه کنندگان با احترام بسیار زیادی رفتار میکرد.

بوربور در خصوص انتخابات آینده گفت: انتخابات هم یک فرصت است و هم یک وظیفه شرعی و ملی و آنچه که انتخابات برای کشور و ملت به ارمغان می آورد را نمی توان در موضوعات دیگر یافت و به نظر بنده انتخابات از یک سو باعث اقتدار ملی و نابودی طمع دشمنان می شود و از سویی دیگر باعث می شود مردم با اختیار خود سرنوشت کشور را رقم بزنند.

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات امسال وحدت اصولگرایان از همه چیز مهم‌تر است، هر چند به لطف خدا درحال حاضر همدلی خوبی در بین دلسوزان نظام وجود دارد و به امید خدا همین رویه تاپایان ادامه خواهد داشت .

وی افزود: در شرایط کنونی کمک به دولت یک وظیفه است و مطالبه جدی مقام معظم رهبری است لذا جمعیت وفاداران همچون گذشته تلاش خود را برای کمک به دولت بکار خواهد گرفت و در همین راستا با دعوت از دکتر یزدیخواه و دکتر شقاقی نشستی را با موضوع شعار سال،کنترل تورم و رونق تولید، در جلسات بعدی برگزار خواهد کرد و نتایج این جلسات به دولت محترم در قالب پیشنهاد منتقل خواهد شد. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول