اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

شرح وضعیت پروژه‌های بخش مرکزی قرچک/ افتتاح پایانه تاکسیرانی در روستای قشلاق دوم

بخشدار مرکزی قرچک وضعیت پروژه‌های این بخش را تشریح کرد.

شرح وضعیت پروژه‌های بخش مرکزی قرچک/ افتتاح پایانه تاکسیرانی در روستای قشلاق دوم

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، مجید قیصرپناه بخشدار مرکزی قرچک امروز در مراسم تجلیل و تقدیر از شوراهای بخش مرکزی شهرستان که در عمارت بومگردی روستای امین آباد برگزار شد، اظهار کرد: از نهم تا پانزدهم اردیبهشتماه به نام هفته شورا نام‌گذاری شده است، در سال ۱۴٠۱ مجموعه شورای روستاها با تعامل فراوان که با مجموعه دهیاری و بخشداری ها داشتند توانستیم اتفاقات خوبی را درزمینه حوزه اعتبارات فرهنگی و اعتبارات عمرانی رقم بزنیم. 

بخشدار مرکزی قرچک با بیان اینکه شوراها در قانون اساسی جایگاه قانونی دارند، بیان کرد: در شهرستان قرچک ۱٠ روستا را داریم که دارای شورا هستند ۷ روستا ظرفیت ۵ نفر شورا و ۳ روستا هم ظرفیت ۳ نفری دارند و از این عزیزان تقدیر و تشکر کردیم. 

وی گفت: در سال ۱۴٠۲ قرار است با حفظ نقاط قوت که در سال ۱۴٠۱ داشتیم و برطرف کردن ضعف‌هایی که در سال قبل داشتیم، با تمام توان در حوزه عمرانی، فرهنگی واجتماعی پیش برویم. 

بخشدار مرکزی قرچک درخصوص پروژه‌های در حال بهره‌برداری در روستاها اشاره کرد و گفت: در روستای داوودآباد در سامانه ستا یک پروژه چمن مصنوعی را بارگزاری کردیم که اگر شرایط اقتصادی کشور ثبات پیدا کند، تا پایان برج ۵ به بهره‌برداری خواهد رسید و کار اجرایی شروع خواهد شد.

قیصرپناه از ساخت چمن مصنوعی در قشلاق دوم خبر داد و عنوان کرد: در روستای قشلاق دوم ساخت یک چمن مصنوعی در سامانه ستا تا چند روز بعد بارگزاری خواهد شد، ساخت یک پارک نیز جزو برنامه‌هایمان است همچنین نخستین پایانه تاکسیرانی با اعتبار سه میلیارد تومان در یک مراسم رسمی به افتتاح خواهد رسید.

وی ادامه داد: معضل آب روستای محمدآباد با اعتبار سه میلیارد و سیصد میلیون تومان با مشارکت دهیاری حل می‌شود، مشکلاتی که بابت الحاق زمین‌ها در روستای صالح‌آباد و قشلاق جیتو بود، برطرف شد و پروژه‌هایی برای این دو روستا در نظر گرفته شده است که ساخت دو زمین چمن مصنوعی در قشلاق جیتو و صالح‌آباد تا سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

بخشدار مرکزی قرچک در پایان خاطرنشان کرد: یکی از بحران‌ها در روستای ولی‌آباد تکمیل سوله است که سالیان سال ساخته شده ولی راه‌اندازی نشده بود که تکمیل خواهد شد، همچنین بلوار ورودی روستای محمدآباد مسیر وروردی سه روستا است که این مسیر به روی خودروها بازگشایی شده اما تکمیل آن از جمله روشنایی بلوار ظرف چهل روز آینده تکمیل خواهد شد و به مرحله افتتاح خواهد رسید.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول