اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

نادعلی: شهرداری خودش تخلف را کشف کرده/ موضوع فساد مالی نبوده است

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص تخلف صورت‌گرفته در دفتر شهردار تهران گفت: بنده موضوع را از دفتر شهردار، شهردار تهران و مسئولین نظارتی پیگیری کردم و مشخص شد اصلا تخلف صورت‌گرفته مالی نبوده و ربطی هم به مدیریت شهری نداشته است.

نادعلی: شهرداری خودش تخلف را کشف کرده/ موضوع فساد مالی نبوده است

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس در خصوص تخلف صورت‌گرفته در دفتر شهردار تهران گفت: بنده موضوع را از دفتر شهردار، شهردار تهران و مسئولین نظارتی پیگیری کردم و مشخص شد که اصلا تخلف صورت‌گرفته مالی نبوده و ربطی هم به مدیریت شهری نداشته است.

وی ادامه د اد: شناسایی این فرد توسط دفتر شهردار بوده و  سریعا موضوع در دستگاه‌های نظارتی مطرح  شده است.

سخنگوی شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که تخلف فرد چه بوده است، گفت: دستگاه‌های نظارتی در حال پیگیری هستند و قطعا خودشان اگر صلاح بدانند دلیل را اعلام می‌کنند. در حال حاضر موضوع در حال بررسی است.

نادعلی به صحبت‌های یکی از اعضای شورای شهر تهران در خصوص این تخلف اشاره کرد و گفت:‌ این عضو از جایگاه نظارتی می‌توانند موضوعاتی را پیگیری کنند و حق تذکر دارند و ایرادی هم ندارد. البته بنده امروز که با ایشان صحبت کردم، این عضو می‌دانست که شهرداری خودش این تخلف را کشف و به دستگاه‌های نظارتی اطلاع داده است.

وی با تأکید بر اینکه موضوع تخلف شهری نبوده است، گفت: عده‌ای در چند روز گذشته به دنبال عقده‌پراکنی سیاسی بودند و می‌خواستند تخریب انجام دهند، اما باز هم می‌گویم که خود دفتر شهردار این فرد را به دستگاه نظارتی معرفی کرده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول