اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

استقبال از فرصت های سرمایه گذاری قشم در اکسپوی 2023

مدیرجذب سرمایه و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم از استقبال گسترده هیأت های خارجی از فرصت های سرمایه گذاری در اکسپوی 2023 خبر داد.

استقبال از فرصت های سرمایه گذاری قشم در اکسپوی 2023

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید مسعود آل عبایی مدیرجذب سرمایه و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم ضمن اعلام خبر استقبال چشم گیر هیأت های داخلی و خارجی از فرصت های سرمایه گزاری منطقه آزاد قشم در نمایشگاه اکسپوی 2023 عنوان کرد: غرفه منطقه آزاد قشم با معرفی ۵۰ بسته سرمایه‌گذاری با مبلغی بالغ بر ۶۷ هزار میلیارد تومان طراحی‌شده که به فعالان اقتصادی داخلی و خارجی بازدیدکننده در این نمایشگاه، فرصت‌های سرمایه‌گذاری بی‌شماری در حوزه‌های صنعتی، گردشگری، شیلات و تولیدی‌ها را ارائه می‌دهد که فرصتی برای کمک به توسعه اقتصادی کشور محسوب می‌شود.

وی همچنین از بازدید رییس اتحادیه واردکنندگان و صادرکنندگان اقلیم کردستان عراق از غرفه قشم اشاره و بیان داشت: شیخ مصطفی عبدالرحمان، رییس اتحادیه واردکنندگان و صادرکنندگان اقلیم کردستان عراق به همراه هیاتی از تجار و بازرگانان این اقلیم در نخستین روز از افتتاح نمایشگاه اکسپو ایران ۲۰۲۳ از غرفه منطقه آزاد قشم بازدید کردند. در جریان این بازدید، هیات مذکور با ظرفیت‌های موجود در قشم و روند سرمایه‌گذاری در این منطقه آزاد آشنا شدند و برای همکاری مشترک در حوزه‌های تجاری و بازرگانی اعلام آمادگی کردند.

همچنین هیأت های مختلفی از کشورهای همسایه شمالی ایران نیز در این نمایشگاه با حضور در غرفه منطقه آزاد قشم با ابعاد مختلف و زمینه های سرمایه گذاری در جزیره قشم آشنا و راهکارهای توسعه همکاری ها را مورد بررسی قرار دادند.

منطقه آزاد قشم در غرفه شماره ۷ سالن ۳۸A پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، پذیرای حضور سرمایه‌گذاران و بازدیدکنندگان علاقه‌مند است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول