اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

زاکانی: به‌دنبال این هستیم که زیرساخت‌های پراکنده شهرداری را یکپارچه کنیم

شهردار تهران گفت: ما به دنبال این هستیم که زیرساخت‌های پراکنده مجموعه شهرداری که در شرکت مترو، کنترل ترافیک و فاوا هست را یکپارچه کنیم.

زاکانی:  به‌دنبال این هستیم که زیرساخت‌های پراکنده شهرداری را یکپارچه کنیم

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، علیرضا زاکانی شهردار تهران ظهرامروز (چهارشنبه 20 اردیبهشت) در حاشیه جلسه هیات دولت در گفت و گو با خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره طرح بی‌دود و اجرای آن، اظهار کرد: روالی ناظر به کل موضوع حمل و نقل شهر تهران وجود دارد که بخشی از آن دوچرخه‌سواری است. ایده‌ای که قبلاً در این زمینه مطرح بود پاسخ نداد و الان دارند این امر را جبران می‌کنند.

زاکانی در پاسخ به پرسشی درباره شایعه‌ای مبنی بر دخالت یکی از بستگان وی در شرکت حمل و نقل ترافیک تهران، تصریح کرد: ربطی به بستگان ما ندارد. شرکت کنترل ترافیک مأموریت‌هایی ذاتی دارد که با توجه به گستره شهر و شرایط موجود تحت الشعاع ماموریت‌های دیگری که برعهده دارد از جمله زیرساخت‌های شهر و دوربین‌های آن قرار گرفته است.

زاکانی تاکید کرد: این موضوع ربطی به بستگان من ندارد و حرف غلطی است. من بستگانی در مجموعه کنترل ترافیک ندارم.

شهردار تهران ادامه داد: ما به دنبال این هستیم که زیرساخت‌های پراکنده مجموعه شهرداری که در شرکت مترو، کنترل ترافیک و فاوا هست را یکپارچه کنیم و شرکت تخصصی که در معاونت حمل و نقل قرار دارد و به اساسنامه‌اش مربوط است این زیرساخت‌های سخت‌افزاری را دنبال کند و شرکت کنترل ترافیک، هوشمندسازی مسافر در تهران را پیگیری کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول