اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

نشست مشترک امیرعبداللهیان با وزرای نفت و دفاع در وزارت امور خارجه

نشست مشترک وزرای امور خارجه، نفت و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز به میزبانی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

نشست مشترک امیرعبداللهیان با وزرای نفت و دفاع در وزارت امور خارجه

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) ۲۳ اردیبهشت ماه در محل وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران میزبان وزرای نفت و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بود.

جواد اوجی و امیر سرتیپ محمدرضا قرایی آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این نشست حضور داشتند. مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه نیز در نشست مذکور حضور داشت. به نظر می‌رسد مناسبات اقتصادی و نظامی ایران با کشورهای همسایه و پیرامونی از جمله مباحث مورد گفت‌وگو در این نشست بوده است.

 

وزیر امور خارجه اخیرا نیز پذیرای نماینده زابل و نمایندگان نخبگان استان سیستان و بلوچستان بود و در این دیدار پیگیری موضوع حق‌آبه هیرمند را از وظایف ذاتی وزارت امور خارجه خواند و گفت: این وزارتخانه از ایجاد بازارچه‌های مرزی بین ایران و افغانستان و افزایش مراودات اقتصادی بین مردم ۲ طرف مرز حمایت می‌کند. (اینجا بخوانید)

21 فروردین ماه نیز رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مهمان امیرعبداللهیان در محل وزارت امور خارجه بودند. حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در این دیدار بر تداوم‌ رایزنی و همفکری بین وزارت امور خارجه و مجلس شورای اسلامی‌ تأکید کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول