اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پایان جولان راننده خلافکار در خیابان‌های اصفهان

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: راننده خلافکاری که با تغییر عدد یک پلاک خود باعث صدور جریمه برای یک خودروی مشابه دیگر شده بود با رصد هوشمندانه کارشناسان این پلیس شناسایی و به مرجع قضائی معرفی شد.

پایان جولان راننده خلافکار در خیابان‌های اصفهان

 محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در پی اعتراض یکی از رانندگان به صدور جریمه‌های خودروی خود موضوع توسط کارشناسان پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان به صورت دقیق مورد بررسی قرار گرفته و مشخص شد که راننده‌ای دیگری برای فرار از جریمه شدن با تغییر عدد پلاک خودروی خود باعث صدور جریمه ۱۵ میلیون ریالی برای خودروی مشابه دیگر شده است.

وی افزود: با به دست آمدن این اطلاعات شناسایی راننده خلافکار در رصد هوشمندانه ماموران پلیس راهور قرار گرفته و در نهایت با  کمک دوربین‌ها و سیستم‌های هوشمند این پلیس راننده سمندی که با چسب برق نسبت به تغییر عدد ۱ پلاک خودروی خود به عدد ۸ اقدام کرده بود شناسایی و به این پلیس احضار شد.

محمدی با بیان اینکه راننده متخلف سابقه‌دار بوده و با چنین اقدام ناپسندی باعث تضییع حقوق شهروندان می‌شده است، خاطرنشان کرد: خودروی سمند توقیف و راننده آن مکلف به تسویه حساب تخلفات صادرشده برای پلاک خود و پلاک فرد شاکی شد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از معرفی راننده خلافکار به مرجع قضائی خبر داد و گفت: هرگونه تغییر در شماره پلاک خودرو و یا مخدوش کردن آن جرم محسوب می‌شود و متخلفان در صورت شناسایی علاوه بر پرداخت جرایم رانندگی خود به مرجع قضائی معرفی خواهند شد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول