اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

گردشگری یکی از محورهای توسعه اقتصادی و اشتغال‌آفرینی کردستان است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان یکی از محورهای اصلی توسعه اقتصادی و اشتغال‌آفرینی در استان را صنعت گردشگری عنوان کرد.

گردشگری یکی از محورهای توسعه اقتصادی و اشتغال‌آفرینی کردستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، کیومرث حبیبی شامگاه امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان کردستان ویژه ایام تعطیلات تابستان اظهار کرد: گردشگری، صنعتی زودبازده با بهره‌‌وری بالاست که نیازمند توجهات جدی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان با اشاره به ارتقای آمار ورود گردشگران خارجی به استان از مرز بین‌المللی باشماق مریوان در سال‌جاری افزود: تردد و اقامت گردشگران در استان موجب رونق صنعت گردشگری و توسعه پایدار اقتصاد منطقه می‌شود.

وی در ادامه سخنانش بر لزوم آمادگی دستگاه‌های عضو کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان در ایام تعطیلات نیمه خرداد تاکید کرد و گفت: مدیریت عالی استان قدردان خدمات خالصانه تمام دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان کردستان در ایام تعطیلات نوروز و عید فطر به گردشگران داخلی و خارجی در استان است.

حبیبی یادآور شد: امید است با تداوم مدیریت شایسته اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کردستان و با همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی بتوانیم با برنامه‌ریزی دقیق و ارائه خدمات مطلوب گامی مثبت در راستای افزایش ماندگاری و ثبت خاطرات خوش برای مسافران و گردشگران در استان برداریم.

انتهای پیام 2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول