اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

30 خانه باغ غیرمجاز در امین آباد تخریب شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: ۳۰ کشاورز در امین آباد اقدام به تغییر کاربری زراعی به مسکونی و خانه باغ غیرمجاز کرده بودند که بناهای ساخته شده تخریب و ۱۵ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال آزادسازی شد.

30 خانه باغ غیرمجاز در امین آباد تخریب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: در اجرای طرح برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی و تغییر کاربری زراعی به مسکونی و خانه باغ، در پی کسب خبری مبنی بر انجام ساخت و سازهای غیرمجاز در بخشی از زمین های کشاورزی روستای امین آباد شهرستان ری موضوع در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری ۱۷۳ این فرماندهی قرار گرفت.

 وی گفت: با انجام بررسی‌های مقدماتی و تحقیقات پلیسی مشخص شد که ۳۰ کشاورز اقدام به محصور کردن و ساخت و ساز غیرمجاز و تغییر کاربری کرده که پس از هماهنگی‌های قضائی با همکاری ماموران انتظامی این شهرستان و کارشناسان اداره جهاد کشاورزی حصارها و ساخت و سازهای ایجاد شده در زمین های مذکور تخریب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری از آزادسازی ۱۵ هزار متر از اراضی کشاورزی به ارزش بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: در اجرای این طرح ۳۰ نفر از متجاوزان به اراضی کشاورزی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ طرهانی با بیان اینکه هرگونه تصرف و ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی موجب اخلال در نظم عمومی جامعه خواهد شد به شهروندان توصیه کرد: قبل از هرگونه اقدام عمرانی در زمین‌های زراعی و کشاورزی نسبت به استعلام وضعیت ملک و نوع کاربری آن از ادارات مربوطه استعلام مجوز های قانونی لازم را دریافت کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول