اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

خون شهدا امروز تکلیف ما را در هر مسیری روشن می‌کند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب کربلا گفت: خون مطهر شهدا تکلیف امروز ما را در مسائل مختلف کشور از جمله حجاب، معیشت و اقتصاد، بیکاری و دیگر معضلات روشن می‌کند.

خون شهدا امروز تکلیف ما را در هر مسیری روشن می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلای نیروی زمینی سپاه در مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی رحمت الله علیه و ششمین سالگرد شهادت شهید جانباز سید اصلان حسینی ملایی با تاکید بر ادامه راه مقدس حضرت امام خمینی قدس الله نفسه الزکیه توسط وارثان شهدا اظهار کرد: صدام با غرور تمام و قوای کامل نظامی با پشتیبانی لجستیکی، نظامی و اطلاعاتی ۸۰ کشور دنیا تا دب حردان رسید اما جوانان غیرتمند اهوازی و شاگردان مکتب روح الله با مقاومت جانانه خود دشمن تا بن دندان مسلح را عقب راندند.

وی افزود: رژیم بعث عراق که به دب حردان رسید، من با یک گردان به خط مستحکم دشمن زدیم و با دعای حضرت امام راحل و مردم توانستیم خط را از دشمن بازپس بگیریم.

سردار خادم سیدالشهدا بیان کرد: این مقاومت در جبهه اهواز، دزفول و آبادان ادامه داشت تا اینکه با رمز پیوند ناگسستنی بین امام و امت در عملیات آزادسازی خرمشهر توانستیم این دشمن مجهز را به زانو در بیاوریم.


وی افزود: نتیجه ۱۶ هزار کشته و ۱۹ هزار اسیر از دشمن بعثی در خرمشهر به برکت نهضت مقاومت حضرت امام خمینی رحمت الله علیه بوجود آمد ولی امام با اخلاص و نگاه نافذش به رزمندگان و مردم فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد.

فرمانده قرارگاه راهبردی کربلا با بیان خاطرات ماندگار تشییع پیکر مطهر حضرت امام خمینی رحمت الله اظهار کرد:  بیش از ۱۲ میلیون نفر در مراسم ارتحال امام خمینی رحمت الله علیه شرکت کرده و مردم تا امروز پشتیبان راه امام و ولایت فقیه هستند.

وی ادامه داد: امروز میتوانید بخاطر همین مقاومت، میزان محبوبیت امام خمینی را بین مردم منطقه و جهان ببینید اما صدام کجاست ؟ او رفت و به زباله دان تاریخ پیوست اما راه مقدس امام با قوت ادامه دارد.

خادم سیدالشهدا بیان کرد: معنویتی که شهید سید اصلان حسینی و همرزمانش به ما دادند همه ساله در مراسم جهانی اربعین حسینی متبلور می‌شود.

وی افزود: بحمدالله امروز با هدایت حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی، مقاومت اسلامی ایران قویتر از همیشه است و تهدید دشمن پوشالی است.

فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا بیان کرد: آمریکا تهدید می‌کند به ۵۲ نقطه کشور حمله می‌کند اما ما عین الاسد را موشکباران می‌کنیم.


سردار خادم سیدالشهدا عنوان کرد: خون مطهر شهید سید اصلان حسینی و شهدا تکلیف امروز ما را در مسائل مختلف کشور از جمله حجاب و عفاف، مشکلات معیشتی و اقتصادی، بیکاری و دیگر معضلات جامعه روشن می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پایان این مراسم خانواده‌های معظم شهدای حرم مطهر حضرت علی بن مهزیار اهوازی مورد تکریم قرار گرفتند و همچنین  از کتاب «از موج تا اوج» با حضور نویسنده این اثر «مریم رمضانی» رونمایی گردید.

این کتاب در ۱۲۰ صفحه به خاطرات و زندگی نامه «شهید سید اصلان حسینی» جانباز شیمیایی موجی ضایعه نخاعی استان خوزستان می‌پردازد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول